Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور در پیامی از حضور حماسی و پرشور مردم سراسر کشور به خصوص مدافعان سلامت در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تقدیر و به رئیس جمهوری منتخب مردم نیز تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سازمان بسیج جامعه پزشکی، سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور در پیامی از حضور حماسی و پرشور مردم سراسر کشور به خصوص مدافعان سلامت در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تقدیر و به رئیس جمهوری منتخب مردم نیز تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

متن پیام به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

وَنُريدُ أَن نَمُنَّ عَلَى الَّذينَ استُضعِفوا فِي الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّةً وَنَجعَلَهُمُ الوارِثينَ

 

ما می‌خواهیم بر مستضعفان زمین منّت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم!

 

سوره مبارکه القصص آیه ۵

 

بار دیگر مردم فهیم، ولایت مدار، انقلابی، شهیدپرور و همیشه در صحنه کشور حضور پرشور، مسئولانه و پر از اقتدار خود را در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به نمایش گذاشتند، نمایشی از وحدت اقوام مختلف با حضور تمام گرایش‌های سیاسی و یکدلی و همراهی وصف ناپذیر.

 

مردم سراسر ایران در خردادماه سال ۱۴۰۰ با لبیک به دعوت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حماسه به یاد ماندنی دیگری را رقم زدند که این حماسه پرشور، ناامیدی دشمنان را دوچندان و سربلندی کشور عزیزمان را مضاعف کرد.

 

ملت انقلابی ایران اسلامی به ویژه اعضای فداکار و جان برکف حوزه سلامت، علی رغم تحریم‌های ظالمانه دشمنان و محدودیت‌های موجود ناشی از بیماری منحوس کرونا، بار دیگر پایبندی به ارزش‌های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و تبعیت محض از مقتدای امت اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) را به جهانیان نشان دادند.

 

سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور ضمن تبریک به مردم شریف و قدرشناس و آگاه کشور از تمامی عوامل اجرایی، قضائی، نظارتی، نظامی، انتظامی، امنیتی، نامزدها و هواداران آنها و همه دست اندکاران انتخابات به ویژه همکاران حوزه سلامت که به مردم شریف از نظر سلامت اجتماعات در حوزه های رای گیری اطمینان دادند و در برگزاری این حماسه پرشور نقش آفرین بودند، صمیمانه سپاسگزاری می کند.

 

همچنین این سازمان ضمن تبریک به رئیس جمهوری منتخب مردم ایران آیت الله سید ابراهیم رئیسی، امید دارد همانطور که ایشان در سالهای متمادی در مسئولیت های مختلف منشاء تحول و کارآمدی بوده اند، به پشتوانه این حرکت عظیم ملت، دولت قوی، مسئولیت پذیر و پرکار برای حل مسائل و مشکلات موجود شکل داده و در این مسیر تداوم توفیق را برای دولت سیزدهم مسئلت می کند. بی تردید توجه به تقویت پیشرفت حوزه سلامت که از اولویت‌های اقتدار ملی شناخته می شود، در این مسیر راهگشا خواهد بود.

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: بسیج پزشکی ریاست جمهوری بسیج انتخابات سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور رئیس جمهوری منتخب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۵۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

به گزارش خبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو،محمدرضا مردانی در ابتدای  نشست تخصصی مسئولین بسیج اساتید استان گیلان در دانشگاه گیلان از عملیات تاریخی «وعده صادق» سخن گفته و از دلاور مردان جبهه توحید و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در تحقق وعده امام خامنه ای عزیز(مدظله‌العالی) در تنبیه رژیم صهیونیستی قدم بزرگی برداشتند تقدیر و تشکر کرد و همچنین به عموم مردم و دوستداران انقلاب اسلامی و محور مقاومت تبریک و تهنیت گفت.


وی افزود: البته این بخش کوچکی از توان و قدرت نظامی جمهوری اسلامی بود. تصمیم شجاعانه و مدبرانه فرماندهان ما به تبعیت از مقام معظم رهبری کم نظیر بود و قدرت نظامی جمهوری اسلامی به رخ جهانیان کشیده شد

مردانی با بیان اینکه در مسیر کمک به ارتقای نظام حکمرانی در کنار اساتید بسیجی، اساتید غیربسیجی هم پای کار خواهند آمد و طعم شیرین خدمت به مردم و محرومیت زدایی با کمک به ارتقای کارآمدی نظام را خواهند چشید، گفت: اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور با بیان اینکه دشمنان همواره دانشگاه ودانشجویان را مورد هدف قرار داده اند،بیان کرد: این نشان دهنده اهمیت دانشگاه است،وقتی جوانان خوبی تربیت کنیم و به بدنه مدیریتی کشور تزریق کنیم، مشکلات کشور برطرف خواهد شد.

مردانی ادامه داد: برگزاری نشست‌های تبیینی برای اساتید می‌تواند موجب هم افزایی اساتید شود. جمهوری اسلامی حرم است و دشمن با جنگ ترکیبی همه جانبه به مقابله با این نظام مقدس آمده است و وظیفه دانشگاه‌ها برای مقابله با این جنگ سنگین است.

رئیس سازمان بسیج اساتید باتاکید بر اینکه استان گیلان منطقه قهرمان پرور است افزود: اساتید باید پرچمدار تبیین گری باشند. مقام معظم رهبری فرمودند راه مقابله با این جنگ ترکیبی دشمن تنها تبیین است و باید به درستی مورد استفاده قرار گیرد. سلاح ما اندیشه، بیان و قلم است. این سلاح تاثیر شگرفی می‌تواند داشته باشد.

 

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • اقدام آفریقای جنوبی علیه صهیونیست‌ها نشان داد آرمان‌های نلسون ماندلا زنده است
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور
  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • عملیات وعده صادق موجب شادی عدالت‌خواهان جهان شد