Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مهندسی ساختار شرکت ملی گاز ایران بر اصلاح و تغییر در مهندسی ساختار همسو با چابک‌سازی سازمان تأکید کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مجید کشاورز در بازدید دو روزه از شرکت گاز استان اصفهان و بررسی و بازدید میدانی از ساختار سازمانی این شرکت، اظهار کرد: یکی از اهداف دیدارهای مستقیم در بحث ساختار سازمانی، نزدیک کردن سطح توقع‌ها و مطالبات همکاران با سیاست‌های بالادستی وزارت نفت و برنامه ششم توسعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به‌منظور توسعه و صیانت از سرمایه‌های انسانی متعهد، دانش‌محور و خلاق، همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها بررسی میدانی از ساختار سازمانی این شرکت با هدف تقویت انگیزه خدمت‌رسانی انجام می‌شود.

مدیر مهندسی ساختار شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه خدمات این شرکت به اقصی نقاط ایران اسلامی رسیده است و بخش عمده انرژی کشور توسط شرکت‌های گاز استانی توزیع می‌شود، گفت: ما می‌دانیم که تغییر در ساختار شرکت‌های گاز استانی ضروری است و البته محدودیت‌هایی نیز در این بین وجود دارد.

کشاورز تصریح کرد: هر شرکت یا مجموعه‌ای برای انجام کار خود نیاز به راهبرد دارد و برای آن برنامه‌ریزی می‌کند؛ مهندسی ساختار نیز در راهبرد خود ابتدا از طریق کاربینی، سنجش زمان کار و مدت انجام کار یا سایت‌بینی که همان بازدید از مناطق عملیاتی است، نسبت به طراحی ساختار مناسب سازمانی برای رسیدن به آن هدف اقدام کرده و سپس بر اساس نظام طبقه‌بندی مشاغل، پایه‌های سازمانی تعیین و در سیستم تغذیه می‌شود.

وی موضوع برون‌سپاری و واگذاری اداره شهرها به بخش خصوصی و تمرکز بر ساختار نظارتی به جای تصدی‌گری را در تصمیمات مهندسی ساختار بسیار مهم دانست و ادامه داد: مهندسی ساختار شرکت ملی گاز ایران با همه توان مدیریتی و کارشناسی همسو یا بهبود و به‌روزرسانی ساختار شرکت‌های گاز استانی تلاش می‌کند.

سیدمصطفی علوی، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان نیز ضمن تشریح وضع گازرسانی در سطح استان، گفت: هر سازمانی بر اساس زمان و شرایط و توسعه شرح وظایف نیاز به ارتقای پایه‌های سازمانی، غنی‌سازی و بازنگری ساختار سازمانی مشاغل دارد و با بلوغ شرکت نیاز به نیروی انسانی جدید و ارتقای پایه‌های قبلی به‌وجود می‌آید؛ بر همین اساس ما هم امیدواریم که در این هم‌اندیشی به بازآرایی سازمانی و حفظ و نگهداشت نیروهای باتجربه دست یابیم.

وی با اشاره به تعدد و پراکندگی شهرها و روستاهای اصفهان، فواصل بسیار زیاد آنها از خطوط تغذیه و انتقال گاز، بر لزوم پویایی و منعطف بودن ساختار سازمانی تاکید کرد و گفت: ارتقای سمت‌های سازمانی و غنی سازی شغلی در این شرکت مورد نیاز است زیرا بلوغ شرکت نیاز به تجدید ساختار متناسب با نیاز سازمانی را می‌طلبد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در پایان تصریح کرد: با توجه به افزایش روزافزون تعداد مشترکان به ویژه در بخش روستایی و نیز ایجاد شهرهای جدید در استان، بازنگری ساختار سازمانی در واحدهای بهره برداری کامل ملموس و برای چابک‌سازی سازمان است.

منبع: شانا

کلیدواژه: مجید کشاورز مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان شرکت ملی گاز ایران ساختار سازمانی مهندسی ساختار ساختار شرکت گاز استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۵۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس سازمان خصوصی سازی: ۵ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از سازمان خصوصی سازی، ابراهیم بازیان با تبریک روز جهانی کار و کارگر و هفته کار و کارگر اعلام کرد: تعداد ۵ میلیارد و ۲۲۱ میلیون و ۶۲۷ هزار و ۷۱۰ سهم متعلق به ۶۴ هزار و ۱۶۱ نفر در ۱۵۴ شرکت که در سال‌های قبل واگذار شده بود، از وثیقه آزاد و سهام به نام کارگران منتقل شده است.

وی ادامه داد: با توجه به سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی مبنی بر گسترش مالکیت در سطح عموم مردم به منظور تامین عدالت اجتماعی، تشویق اقشار مردم به پس‌انداز و سرمایه‌گذاری و بهبود درآمد خانوار و در اجرای تبصره (۳) ماده «۲۰» قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴، از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون تعداد ۳۰۵ میلیون و ۸۹۳ هزار و ۵۶۲ سهم دولت در ۱۰ شرکت مشمول واگذاری به ۳۰۰۸ نفر از کارکنان و کارگران شاغل و بازنشسته به عنوان سهام ترجیحی واگذار شده است.

سرپرست سازمان خصوصی سازی افزود: مطابق مقررات، واگذاری سهام ترجیحی به صورت صد درصد اقساط با مدت ۱۰ سال صورت می‌گیرد و بهای سهام واگذار شده از محل سود سهام مورد واگذاری پرداخت می‌شود.

ارایه تخفیف قیمتی در واگذاری سهام ترجیحی به کارگران

بازیان در بخش دیگری از سخنان خود، از برنامه دولت برای حمایت از کارگران خبر داد و گفت: دولت در نظر دارد با هدف حمایت از کارگران؛ قیمت سهام ترجیحی شرکت‌های قابل واگذاری را با اعمال تخفیف به آنها واگذار کنند.

وی اضافه کرد: کلیات این پیشنهاد به تصویب هیات واگذاری رسیده و پس از تصویب جزئیات و طی مراحل قانونی، در واگذاری سهام ترجیحی مبنای عمل قرار خواهد گرفت.

سرپرست سازمان خصوصی سازی از یک تصمیم دیگر هیات واگذاری خبر داد و گفت: به موجب تصمیم دیگر هیات واگذاری، سهام ترجیحی مستقل از سهام بلوکی به کارکنان واگذار خواهد شد و بر این اساس کارکنان شرکت مشمول واگذاری، صرف‌نظر از فروش یا عدم فروش سهام بلوکی؛ قبل از خرید سهام توسط بخش خصوصی، سهامدار شرکت محل اشتغال خود خواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلقین، خاطرات را تغییر می‌دهد!/ اثر تصویرسازی ذهنی بر حافظه
  • رییس سازمان خصوصی سازی: ۵ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد
  • اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شدند
  • اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای انتخابات مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شده بودند
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد+ فیلم
  • برای جلوگیری به موقع از تغییر کاربری نیاز به کمک مردم داریم + ویدئو
  • تربیت متخصص در علوم مختلف و ساختار سازی شیعه از مهم‌ترین اقدامات امام صادق علیه السلام بود
  • باکتری‌ها برای ما رشته سیم رسانا می‌سازند
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی