Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@08:38:08 GMT

تبریک حزب اعتدال و توسعه به سیزدهمین رئیس جمهور منتخب

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۵۵۶۴

تبریک حزب اعتدال و توسعه به سیزدهمین رئیس جمهور منتخب

آفتاب‌‌نیوز :

متن پیام تبریک حزب اعتدال و توسعه به حجت‌الاسلام رئیسی به این شرح است:

28 خرداد 1400 یوم‌الله دیگری در تاریخ ایران اسلامی رقم خورد.

دیگر بار ملت شریف و حماسه‌ساز ایران اسلامی، عزم و اراده خود را در پاسداری از میراث پربرکت امام راحل و امانت گرانبهای شهدای عظیم‌الشان انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور میلیونی احاد ملت ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، تجدید بیعتی دوباره با مقام معظم رهبری و مهر بطلانی بر ماه‌ها جنگ روانی بدخواهان و دشمنان این مرز و بوم بود؛ دشمنانی که پس از اعمال بی‌سابقه‌ترین و ظالمانه‌ترین جنگ اقتصادی تاریخ علیه ایران، رویگردانی ملت از آرمان‌های بلند خود را در خیال خام‌شان می‌پروراندند.

حزب اعتدال و توسعه ضمن قدردانی از مردم نجیب و شریف ایران برای خلق این حماسه بزرگ و تاریخی، پیروزی جناب آقای سید ابراهیم رئیسی را به عنوان سیزدهمین رئیس منتخب جمهوری اسلامی ایران تبریک می‌گوید و امید دارد که ایشان به پشتوانه آرای ملت ایران و با همراهی و هم‌یاری تمامی وفارادان به انقلاب و جمهوری اسلامی، تمامی ظرفیت‌ها را برای دفع شر بدخواهان و خناسان از ایران، خدمت صادقانه به ملت و پیشرفت و توسعه کشور به کار خواهد گرفت.

اکنون و در فردای روز پیروزی ملت شریف ایران، از تمامی کنشگران سیاسی کشور انتظار می‌رود، فارغ از جناح‌بندی‌های مرسوم سیاسی، رقابت‌ها را به رفاقت تبدیل کرده و در چهار سال آتی با هم‌فکری و یاری‌گری فضا و فرصت را برای دولت منتخب در پیشبرد اهداف عالیه نظام، رفع مضایق و مشکلات مردم مهیا کنند.

بی‌شک اعضا و هواداران حزب اعتدال و توسعه در مسیر کمک و همکاری با رئیس‌جمهور منتخب و دولت ایشان، از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: حزب اعتدال و توسعه انتخابات ریاست جمهوری رئیسی حزب اعتدال و توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۵۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم / دانش مهندسان ایرانی امروز در جای جای قاره آسیا ظهور و بروز دارد

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری کشورمان در ادامه سفر به سریلانکا در مراسم افتتاح سد اومااویا گفت: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری کشورمان در ادامه سفر به سریلانکا در مراسم افتتاح سد اومااویا گفت: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم.

وی افزود: فکر و دانش مهندسان ایرانی امروز نه تنها در ایران اسلامی بلکه در جای جای قاره آسیا ظهور رو بروز دارد. انقلاب اسلامی و امام خامنه‌ای به عنوان رهبر این انقلاب و شهدای همچون سردار سلیمانی به ملت ما آموختند که ما می‌توانیم. دشمن به ما القا می‌کرد که ما نمی‌توانیم، اما ما توانستیم، خواست و اراده ملیت ایران تحقق پیدا کرد و دشمن ناکام ماند.

رئیس جمهور گفت: آقای رئیس جمهور و وزرای محترم کشور دوست سریلانکا، جمهوری اسلامی آمادگی دارد در پیشرفت کشور شما کمک کند و تجربه ۴۵ ساله از استقلال و خودکفایی خود را به اشتراک بگذارد. آقای رئیس جمهور و همه مسئولان سریلانکایی، ما آمادگی داریم در طرح‌ها و پروژه‌های سریلانکا با صدور خدمات فنی و مهندسی خود در پیشرفت شما کمک کنیم.

در حال تکمیل ...

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور: اراده ایران و کشورهای آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است
  • رئیسی: ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم
  • حضور رئیس‌جمهور در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به تایلند
  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت/همکاری با کشورهای همسایه و مستقل گسترش می‌یابد/ ایران ظرفیت‌های بسیار خوبی برای صدور خدمات فنی-مهندسی دارد
  • تبادل ظرفیت‌های موجود در ایران و سریلانکا به نفع دو کشور و دو ملت است
  • تبادل ظرفیت‌های موجود در ایران و سریلانکا به نفع دو کشور و دوملت است
  • رمزگشایی از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در جلسه حزب اعتدال و توسعه /پیش بینی می شود دولت نتانیاهو سقوط کند
  • وجود تضاد جدی بین دولت‌سازی در توسعه غربی و مدل اسلامی
  • رئیسی: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم / دانش مهندسان ایرانی امروز در جای جای قاره آسیا ظهور و بروز دارد