Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-05@22:04:28 GMT

«فتاح» پیروزی «رئیسی» را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۵۵۷۰

«فتاح» پیروزی «رئیسی» را تبریک گفت

رئیس بنیاد مستضعفان با صدور پیامی، کسب اکثریت آراء مردم در روز شگفتی‌ساز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ را به حجت‌الاسلام رئیسی تبریک گفت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، بدنبال اعلام نتایج نهایی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، سید پرویز فتاح با صدور پیامی، پیروزی حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن این پیام به شرح زیر است:

«در روزی که دشمنان و بدخواهان کشور تمام تلاششان را به کار بسته بودند تا با موج‌سواری بر گلایه‌های اقتصادی و معیشتی، مردم ایران را از مشارکت در انتخابات دلسرد کنند، حضور معنادار و شگفتی‌ساز مردم در میدانِ صندوق‌های رأی، همه محاسبات و معادلات آنان را بهم ریخت و موجبات شادی دل ملت، رهبر عزیز، روح امام راحل و شهدا شد. مردمی که حضورشان برای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، نعمت بزرگی است و شکرانه این نعمت، چیزی جز خدمت صادقانه و مخلصانه نخواهد بود.

اینجانب، کسب اعتماد و اکثریت آراء ملت شریف ایران را در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که مقارن با دهه کرامت و ایام میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) که افتخار خادمی حضرتش را دارید، به جنابعالی صمیمانه تبریک عرض کرده و اطمینان دارم این اعتماد مردم، بزرگترین توشه برای پیمودن مسیر سخت آینده در جهت تغییر شرایط به نفع ملت و خصوصاً مستضعفان و بالندگی بیشتر ایران اسلامی است.

امیدوارم توفیقات جنابعالی ذیل توجهات حضرت، ولی عصر ارواحنا له الفداه و حمایت‌های پدرانه رهبرفرزانه و حکیم انقلاب اسلامی مدظله‌العالی بیش از گذشته باشد».

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فتاح بنیاد مستضعفان سید ابراهیم رئیسی رییس جمهوری منتخب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۵۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح

سردار عباسقلی زاده در مراسم هیات رزمندگان آذرشهر تبیین وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را عامل بازدارنده توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و گفت: به گفته سردار سلیمانی جمهوری اسلامی حرم است و ماباید در دفاع از این حرم، خود را به سلاح ایمان و بصیرت تجهیز کنیم تا کشورمان و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمنان مصون بماند.

وی با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات آتی افزود:شرکت گسترده مردم در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و دشمنان با توطئه‌های متفاوت سعی دارند حضور مردم در انتخابات را کمرنگ نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ترامپ سر به سر ایران خواهد گذاشت؟ /هشدار رسانه اصلاح طلب به دولت رئیسی درباره ۲ خطر در کمین ایران
  • رئیسی: شاهد انتخابات با شکوه خواهیم بود
  • رئیسی: آنچه دولت را در دل مردم جای می‌دهد، صداقت است
  • ببینید | فراخوان جدید رئیسی از مردم برای تکرار انتخابات باشکوه در میان‌دوره‌ای
  • جز قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم/ باید امیدآفرینی کنیم
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخاباتی باشکوه رقم بزنند
  • رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح