Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@05:09:27 GMT

روحانی پیروزی رئیسی را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۵۶۱۱

روحانی پیروزی رئیسی را تبریک گفت

حسن روحانی در پیامی پیروزی سید ابراهیم رئیسی را تبریک گفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در پیامی با تبریک پیروزی حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تاکید کرد: بی‌شک بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های مادی و معنوی موجود و ساماندهی بهینه امکانات می‌تواند به حل مشکلات و تسریع در رسیدن به مطالبات مردمی و تحقق آرمان‌های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه داخلی و خارجی یاری رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام روحانی به این شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای رئیسی (دامت تائیداته)

 انتخاب جنابعالی از سوی ملت بزرگ ایران به عنوان رئیس جمهور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم.

امید دارم با تلاش جنابعالی و با همدلی بیشتر با تمامی ارکان و قوای کشور، در این جایگاه خطیر نیز شاهد اقدامات موثر در جهت پیشرفت و آبادانی کشور و آرامش و رفاه مردم فهیم ایران عزیز باشیم.

بی‌شک بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های مادی و معنوی موجود و ساماندهی بهینه امکانات می‌تواند به حل مشکلات و تسریع در رسیدن به مطالبات مردمی و تحقق آرمان‌های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه داخلی و خارجی یاری رساند.

همچنین دولت دوازدهم اعلام می‌دارد که در روزهای پیش رو آمادگی اقدامات لازم برای انتقال تجارب و مقدمات و شرایط انتقال بار امانت به دولت سیزدهم را معمول خواهد داشت.

از درگاه خداوند متعال سلامتی و موفقیت آن‌جناب و سعادت مردم عزیز ایران بزرگ را مسالت دارم.

حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری 1400 آیت الله سیدابراهیم رئیسی دولت دوازدهم رئیس جمهور ۶۲ ۲۳ درصد ۱۱ ۵۳ درصد ۸ ۳۹ درصد ۳ ۴۹ درصد انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری 1400 آیت الله سیدابراهیم رئیسی دولت دوازدهم رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۵۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای رئیسی در بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران، در منزل شهید مدافع حرم، علی آقابابایی، از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران، حضور یافت و با خانواده این شهید، دیدار و گفتگویی صمیمانه داشت.

آقای رئیسی با بیان اینکه این شهدای عزیز در حال انجام مأموریت بزرگ حفظ امنیت کشور و منطقه، به دست شقی‌ترین افراد به شهادت رسیده‌اند، گفت: خون مطهر این شهدا موجب عزت و سربلندی جبهه مقاومت و ذلت و زبونی رژیم جنایتکار صهیونیستی در منطقه شد.   رئیس جمهور با توجه به پاسخ مقتدرانه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به این جنایت رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: قطعاً آثار و برکات خون این شهدای عزیز در نهایت، موجب نابودی کامل این رژیم خبیث و جنایتکار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود
  • ‌حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت/همکاری با کشورهای همسایه و مستقل گسترش می‌یابد/ ایران ظرفیت‌های بسیار خوبی برای صدور خدمات فنی-مهندسی دارد
  • تبادل ظرفیت‌های موجود در ایران و سریلانکا به نفع دو کشور و دوملت است
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از حجت الاسلام رئیسی
  • رئیسی: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم / دانش مهندسان ایرانی امروز در جای جای قاره آسیا ظهور و بروز دارد
  • رئیسی: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم / دانش مهندسان ایرانی امروز در جای جای قاره آسیا ظهور رو بروز دارد
  • اراده مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای پیروزی فلسطین و جایگزینی نظامی عادلانه در جهان قطعاً محقق خواهد شد
  • رئیس جمهوری اسلامی ایران وارد لاهور شد
  • عکس/ دیدار حجت الاسلام رئیسی با رئیس جمهور پاکستان