Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد ربیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص شرایط تیم مس رفسنجان در آخرین روزهای تعطیلات لیگ برتر اظهار داشت: ما تا پیش از تعطیلات نوروز شرایط مطلوبی داشتیم. بعد از عید هم وقفه‌هایی در مسابقات لیگ برتر به وجود آمد تا اینکه به بازی‌های مقدماتی جام جهانی رسیدیم. در همین ابتدا، جا دارد صعود تیم ملی به مرحله بعد مقدماتی جام جهانی را به ملت عزیز ایران، اعضا و عوامل تیم ملی و تمام افرادی که در موفقیت آن نقش داشتند، تبریک بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این اتفاق دل همه شاد شد. 

سرمربی مس رفسنجان تصریح کرد: متأسفانه در آخرین بازی پیش از تعطیلات مقابل سپاهان از لحاظ کیفی شرایط بدی داشتیم. به همین خاطر سعی کردیم در این مدت از نظر روحی و روانی روی بازیکنان کار کنیم. با تمریناتی که پشت سر گذاشتیم، سعی کردیم آن باخت را به فراموشی بسپاریم. امسال هدف ما بقا در لیگ برتر است. سعی کردیم در این فصل روند خوبی داشته باشیم که به جز دو سه بازی در این مسأله موفق بودیم.

ربیعی در مورد اینکه در شروع مجدد لیگ برتر باید از پرسپولیس میزبانی کنند، گفت: بی‌تردید پرسپولیس بهترین تیم آسیا است، درست است که در فینال لیگ قهرمانان شکست خورد ولی تیمی با کیفیت و با توانایی بالا است. آن‌ها بازیکنان بسیار خوبی دارند. مسابقه بسیار سختی پیش رو داریم اما با تمام تلاش و توان برای کسب امتیاز به میدان می‌رویم.

وی در خصوص وضعیت مجتبی سرآسیایی عنوان کرد: چون مسابقات تعطیل بود و ما بازی رسمی نداشتیم او با درخواست اردشیر سعدمحمدی(مدیرعامل شرکت صنایع مس ایران)، برای کمک به مس کرمان در بازی حیاتی مقابل بادران به این تیم پیوست. سعد محمدی با من و مدیریت باشگاه و همچنین با خود سرآسیایی هم صحبت کرد تا او چند روزی به کمک مس کرمان برود.

سرمربی مس رفسنجان افزود: در لحظه رفتن سرآسیایی سوتفاهمی بین او و مدیران باشگاه (مس رفسنجان) به وجود آمد. من به این مسأله ورود کردم و این سوتفاهم برطرف می‌شود. همه ما کار را با هم شروع کرده‌ایم و با هم تمام می‌کنیم. سرآسیایی یکی از دستیاران خوب من است و قطعا به تمرینات برمی‌گردد. او مانند بقیه اعضای کادر فنی محترم و کاربلد است و کمک‌های زیادی به ما کرده، به عنوان سرمربی اجازه نمی‌دهم اختلافی در تیم به وجود بیاید و همه ما برای هدفی که داریم تلاش می‌کنیم.

ربیعی در خصوص اینکه با اتمام قرارداد اسکوچیچ صحبت‌هایی مبنی بر قطع همکاری فدراسیون با او مطرح شده گفت: این نوع تصمیم‌گیری‌ها کلان است و باید ببینیم در سر مدیران چه می‌گذرد. زمانی تیم ملی با ویرا به جام جهانی رسید و بعد از آن هدایت تیم را به ایویچ سپردند. به نظر خودم اسکوچیچ عملکرد موفقی داشته، باید تمام جوانب بررسی شوند و بهترین تصمیم برای تیم ملی کشورمان گرفته شود.

وی با اشاره به موفقیت اسکوچیچ در نتیجه گیری افزود: فوتبال ایران نباید در این دست‌ انداز قرار بگیرد که ترس از بحرین داشته باشد. فوتبال ما و کیفیت بازیکنان ما حداقل یک لِوِل بالاتر است اما این ترس در وجود همه ما ایجاد شده بود. تمام هدفگذاری تیم ملی این بود که در هر 4 بازی به پیروزی رسد و به همین خاطر معتقدم اسکوچیچ مأموریتش را به درستی انجام داد.

ربیعی تصریح کرد: پاسخ به این سؤال را در صلاحیت خودم نمی‌دانم. من نمی‌دانم فدراسیون چه خط مشی‌ای دارد. تیم ملی با سرمربی فعلی عملکرد موفقی داشته پس اگر مدیران بخواهند تغییراتی ایجاد کنند باید به دنبال فردی بالاتر از اسکوچیچ باشند. الان تیم ملی آلمان سرمربی بعدی خودش را انتخاب کرده، با این حال در مسابقات یورو با یوآخیم‌لو کارش را ادامه می‌دهد. قطعا آن‌ها برنامه‌هایی دارند که هانسی فلیک را برای ساختار و ابعادی دیگر مورد استفاده قرار بدهند. این‌ مسائل در بحث مدیریت کلان مورد بررسی قرار می‌گیرد. من یک مربی هستم اما پاسخ این سؤال یک نگاه مدیریتی می‌خواهد. به همین خاطر باید ببینیم مدیران فوتبال ما چه برنامه و هدف‌گذاری دارند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر مس رفسنجان محمد ربیعی اسکوچیچ پرسپولیس تیم ملی مس رفسنجان لیگ برتر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۵۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامد لک یاد پرسپولیس افتاد!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان محرم نویدکیا برای سیزدهمین بازی پیاپی موفق شدند بدون شکست کارشان را به پایان برسانند و در دیدار اخیرشان برابر گل‌گهر سیرجان که دربی فوتبال کرمان هم بود، به این روند درخشان ادامه بدهند و حامد لک نیز با عکس‌العمل عالی خود برای رقم خوردن چنین اتفاقی تاثیر زیادی داشت.

حامد لک که سال گذشته دوران موفقی همراه با مس رفسنجان داشت و 13 کلین‌شیت در 24 بازی به ثبت رساند، با حضور محرم نویدکیا در این تیم هم دوباره آرامش گرفته و در دیدار با گل‌گهر سیرجان برای سیزدهین بازی پیاپی بدون شکست زمین را ترک کرد.

این دروازه‌بان قهرمانی لیگ برتر و نایب قهرمانی آسیا را همراه با پرسپولیس به دست آورده، در دیدار اخیر مس رفسنجان مقابل گل‌گهر سیرجان نیز واکنشی در دقیقه 77 برابر ضربه محکم مهاجم حریف در موقعیت تک به تک داشت که همه را به یاد عکس‌العمل‌های او در پرسپولیس و بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا انداخت.

حامد لک که در فولاد خوزستان نیز شرایط تقریبا مشابهی با مس رفسنجان تجربه کرده و فقط چهار باخت را در زمان بازی برای فولاد در کارنامه داشت، حالا هم با عملکردش در جمع نارنجی پوشان نشان می‌دهد آمادگی بالایی دارد و نمی‌خواهد رکورد خود و تیمش خراب شود.

دیگر خبرها

  • مویس در تشریح علت افت وست هم: ما دیگر رایس، بهترین هافبک کشور را در اختیار نداریم
  • حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم
  • سرمربی پرسپولیس و بهترین تعریف از گل شهاب!
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • نکونام: ما همه تلاشمان را می‌کنیم، دیگر هر چه شد تقدیر ماست
  • نکونام: تلاشمان را می‌کنیم، دیگر هر چه شد تقدیر ماست
  • عنایتی: آلومینیوم حریف سرسختی است
  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • حامد لک یاد پرسپولیس افتاد!(عکس)
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز