Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزاری خبرگزاری مهر، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی که در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد از ایرانیان مقیم خارج تقدیر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

ایرانیان عزیز و هم‌میهمان ارجمند مقیم خارج،

حضور ارزشمند و سرافرازانه شما مردم تمدن‌ساز که همواره مایه عزت و منبع قدرت ایران بوده و هستید، در انتخابات ریاست حمهوری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ را ارج می نهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مشارکت معنادار در خارج از ایران به رغم اذیت و آزار برخی عناصر ورشکسته اجاره‌ای در نزدیکی حوزه های اخذ رای در تعدادی از کشورهای اروپایی و آمریکا و همچنین به رغم تمامی مضایق و محدودیت های ناشی از پروتکل های کرونا در کشورهای مختلف، که صرفا با عشق و علاقه وافر شما هم میهنان گرامی به مام میهن و سرنوشت آن رقم خورد، نشان درخشان دیگری بر تارک ایرانیان در سراسر گیتی نشاند.

قدردان حضور پر مهرتان

کد خبر 5239291

منبع: مهر

کلیدواژه: اینستاگرام محمدجواد ظریف امور خارجه ایالات متحده امریکا انتخابات 1400 انتخابات 1400 ستاد انتخابات کشور سیدابراهیم رئیسی شورای نگهبان انتخابات ریاست جمهوری جشن انتخابات وزارت کشور ریاست جمهوری مجلس شورای اسلامی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری علیرضا زاکانی سعید جلیلی محمد باقر قالیباف سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۵۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم فرهنگی ایرانیان در دوبلین

به مناسبت چهلمین سالگرد افتتاح سفارت ایران در دوبلین با حضور سفرا، اساتید دانشگاه‌ها و فعالان دانشچویی و فرهنگی مقیم ایرلند، مراسمی در کنابخانه دوبلین برگزار شد.

به گزارش ایسنا، سفارت کشورمان در ایرلند در پیامی در شبکه مجازی ایکس نوشت: در این مراسم سخنرانان بر اهمیت تبادلات فرهنگی، پیوندهای ادبی و تاریخی ایران و ایرلند تاکید کردند و بر ضرورت توجه به این مناسبات تاکید شد. هم‌چنین در این مراسم در ویدیویی دانشمندان مشهور ایرانی و اقدامات آنها معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 
  • ادعای معاون رئیسی درباره مهاجرت ایرانیان | چرا پلیس وارد بحث مهاجرت شد؟
  • ۲۵۰۰ بازرگان خارجی برای بازدید از اکسپو به ایران آمدند
  • کدام کشورها در رویداد اقتصاد دریامحور ایران شرکت می‌کنند؟
  • مراسم فرهنگی ایرانیان در دوبلین
  • تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه
  • ارتباط شبه سوئیفت با ۱۰ کشور داریم
  • ظریف، همچون بند زدن برگ گل! | چینی‌بندزن! یه دل شکسته رو هم بند می‌زنی؟
  • پشت پرده حملات تروریستی در ایران و روسیه
  • حملات تروریست نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است