Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@08:16:31 GMT

انتشار برنامه اجراهای یک بخش از «تئاتر دانشگاهی»

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۵۷۷۴

انتشار برنامه اجراهای یک بخش از «تئاتر دانشگاهی»

جدول و زمان‌بندی اجراهای بخش مناطق بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران با شرکت ۷ اثر از ۵ دانشگاه منتشر شد.

به گزارش ایسنا به نقل از ستاد خبری بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران، نمایش‌های حاضر در بخش مناطق بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران معرفی شدند و اجراهای این بخش از امروز(شنبه ۲۹ خرداد) در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی آغاز می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

بر اساس این خبر، نمایش «رویای پر شکوه خالی» به کارگردانی حامد ادوای از دانشگاه نبی اکرم تبریز روز شنبه ۲۹ خرداد،  «مکبث» به کارگردانی قاسم تنگسیرنژاد و مهسا رهسپار از دانشگاه آزاد بوشهر روز یکشنبه ۳۰ خرداد در مرکز تئاتر مولوی(سالن اصلی) روی صحنه می‌روند. 

همچنین نمایش‌های «بیماری خانواده میم» به کارگردانی امید سعید پور از دانشگاه نبی اکرم تبریز دوشنبه ۳۱ خرداد، «به روایت سگ زرد برادر شغال» به کارگردانی عرفان آیتی از دانشگاه دامغان سه‌شنبه یکم تیر، «ظل النسا» به کارگردانی شکیبا معقولی از دانشگاه سپهر اصفهان چهارشنبه ۲ تیر میزبان علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی هستند. 

نمایش «لوپوس» به کارگردانی ابوالفضل فرهادی از دانشگاه آزاد سپیدان نیز روز پنجشنبه ۳ تیر برای مخاطبان تئاتر اجرا خواهد داشت. 

در آخرین روز از اجراهای بخش مناطق جشنواره نیز نمایش «پایین سمت چپ» به کارگردانی هادی محرابی از دانشگاه دامغان در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی روی صحنه می‌رود. 

گفتنی است همه نمایش‌های نامبرده از ساعت ۱۷ در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی اجرا می‌شوند و فروش بلیت‌های جشنواره در سایت تیوال به آدرس www.tiwall.com در حال انجام است.

بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی به دبیری سید مجتبی جدی و به همت اداره کل فرهنگی اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در بخش‌های صحنه، مناطق، تجربه‌های اجرا، پژوهش(جایزه دکتر فرهاد ناظرزاده کرمانی)، نمایشنامه‌نویسی(جایزه اکبر رادی)، ترجمه( جایزه دکتر محمدرضا خاکی)، بین‌الملل، اساتید، جشنواره جشنواره‌ها ، رادیو تئاتر، ماکت صحنه، عکس، پوستر، کارگاه‌ها و درس گفتارها برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جشنواره تئاتر دانشگاهی بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی مرکز تئاتر مولوی سالن اصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۵۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، دبیرخانه جشنواره استانی هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری مازندران، راه یافتگان گروه‌های نمایشی به مرحله استانی جشنواره را معرفی کرد.

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار "این صحنه خانه‌ماست" در بخش‌های نمایش (صحنه، عروسکی، زنده- عروسکی)، نمایش خلاق (نمایش کتابخانه‌ای، بازی نمایش) و نمایشنامه‌نویسی، ۲۰ اردیبهشت برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲ سال و بزرگسالان برگزار می‌شود.

داوری مرحله استانی این جشنواره را: سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

بر اساس نظر هیات داوران، گروه‌های نمایشی: دختر بوته گوجه فرنگی به کارگردانی: ناهید دادخواه از ساری – نمایش من دیگه خوابم نمیاد به کارگردانی: محسن عظیمی پویا از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ چالوس- نمایش چه حکمتی است در این مردن به کارگردانی: محمد جواد ملک محمودی از گلوگاه- نمایش جادوی سیاه به کارگردانی: سمانه غزاییان از مرکز فرهنگی هنری بهشهر و نمایش آبگیری برای زندگی به کارگردانی: رضا اسماعیل زاده از مرکز فرهنگی هنری رامسر به مرحله استانی راه یافتند.

دیگر خبرها

  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده
  • لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید
  • انتقاد بازیگر قدیمی به جیغ و دست و هورا در شب آخر عروسک‌خونه
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • ساخت و اجرای کابوس‌هایتان را به «کابوس‌مند» بسپارید