Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در نیمه غربی خط شش به ۱۷ دقیقه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه علی عبداله پور گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان، از روز یکشنبه ۳۰خردادماه۱۴۰۰ سرفاصله حرکت قطار‌ها در نیمه غربی خط شش از ایستگاه دانشگاه تربیت مدرس تا ایستگاه شهید ستاری، از ۲۰ دقیقه به ۱۷ دقیقه کاهش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه خط شش متروی تهران دارای ۳۱ ایستگاه است که در حال حاضر ۱۲ ایستگاه آن به بهره برداری رسیده است گفت: ایستگاه‌های شهید ستاری، شهید اشرفی اصفهانی، یادگار امام (ره)، مرزداران، شهرک آزمایش و دانشگاه تربیت مدرس در نیمه غربی این خط به بهره برداری رسیده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه افزود: سرفاصله حرکت قطار‌ها در نیمه شرقی این خط هر ۱۵ دقیقه می‌باشد و ایستگاه‌های دولت آباد، کیان شهر، بعثت، امیرکبیر، میدان شهدا و امام حسین (ع) در این بخش فعال هستند.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: امیدواریم با تکمیل و بهره برداری کامل از ایستگاه‌های خط شش و یکپارچه شدن سرویس دهی در این خط، دغدغه‌های حمل و نقلی شهروندان در این منطقه کاسته شود.

عبداله پور با اشاره به اینکه متروی تهران و حومه ظرفیت این را دارد که در خطوط درون شهری با سرفاصله ۲ دقیقه خدمات رسانی کند خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود هزار واگن کمبود داریم که اگر این تعداد واگن تأمین شود می‌توانیم سر فاصله حرکت قطار‌ها را در خطوط شش و هفت همانند خطوط دیگر کاهش دهیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: متروی تهران مترو دورن شهری قطار شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه نیمه غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۵۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد احداث ۲ ایستگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان با شرکت مپنا امضا شد

به‌منظور احداث و بهره‌برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان، قرارداد این پروژه مشارکتی شهرداری اصفهان با شرکت مپنا امروز (سه‌شنبه) امضا شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در راستای سیاست‌گذاری کلی حوزه حمل‌ونقل برای توسعه حمل‌ونقل پاک و زمینه سازی برای استفاده شهروندان از وسایل نقلیه برقی در سال های گذشته تفاهم‌نامه‌ای بین شهرداری اصفهان و شرکت مپنا برای احداث تعدادی جایگاه های شارژ سریع خودروهای برقی منعقد شد.

در حال حاضر دو مورد از این ایستگاه ها که جانمایی آن قطعی شده در دست اقدام است که یکی از این ایستگاه ها در خیابان فرایبورگ در منطقه ۶ اصفهان و ایستگاه دیگر در محدوده میدان بزرگمهر در منطقه ۴ اصفهان قرار دارد.

قرار است بخشی از زیرساخت های این دو ایستگاه توسط شهرداری تامین می شود و تامین تجهیزات شارژ این دو ایستگاه توسط شرکت مپنا صورت می گیرد، البته خدمات بهره‌برداری از این ایستگاه‌ها تا ۶ سال توسط شرکت مپنا انجام می شود و پس از ۶ سال با پایان دوره تفاهم نامه ممکن است بهره‌برداری ازاین ایستگاه ها تموسط شهرداری یا شرکت مپنا یا هر شرکت دیگری انجام شود.

احداث و راه‌اندازی این دو ایستگاه به صورت مشارکتی توسط شهرداری و بخش خصوصی بیشتر در راستای فرهنگ سازی و آشنایی مردم با وسیله نقلیه برقی، نحوه شارژ آن و آشنایی و آگاهی مردم با فرایند تردد خودروهای برقی است.

کد خبر 749294

دیگر خبرها

  • ۱۲ وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل پلمب شد
  • آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها
  • بهره برداری از قطار اردبیل- میانه در نیمه اول سال جاری
  • نقص فنی علت توقف قطار مشهد به تهران اعلام شد
  • ایستگاه مترو اتریش سال آینده بهره برداری می شود | این ایستگاه کجاست؟
  • راه آهن اردبیل امسال به بهره برداری می رسد
  • تردد در خط ۵ مترو به روال عادی بازگشت
  • ◄ احداث و بهره‌ برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • ایستگاه شهید سلطانی متروی کرج خرداد افتتاح می‌شود
  • قرارداد احداث ۲ ایستگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان با شرکت مپنا امضا شد