Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-09@02:26:55 GMT

میرتاج الدینی: حضور حماسی مردم لبیک به ندای رهبری بود

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۵۸۸۱

میرتاج الدینی: حضور حماسی مردم لبیک به ندای رهبری بود

حجت الاسلام محودرضا میرتاج الدینی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، حماسه آفرینی مردم در پای صندوق های رای را نشانه ای آشکار از اراده جدی آنها در دفاع از آرمان های والای نظام اسلامی، منویات رهبری و خون شهدای دانست و افزود:  این حضور گسترده و تحسین برانگیز  وظایف دولتمردان برای دفاع از حقوق مردم را سنگین تر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: بدون تردید روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برای سال ها در اذهان ملت آزادی خواه و عدالت خواه ایران اسلامی خواهد ماند که طی آن با آرای قاطع خود به رییس جمهوری منتخب، اقتدار نظام اسلامی را در عرصه های بین الملل و داخلی به منصه ظهور رساندند.

میرتاج الدینی ارتقای قدرت جمهوری اسلامی در مجامع جهانی را از دستاوردهای مهم و بزرگ انتخابات روز گذشته ریاست جمهوری بیان و اضافه کرد: در حقیقت مردم دیروز کار را تمام کردند و هم اکنون نوبت مسئولان است که به این مطالبات و حضور مردمی پاسخ های قاطع دهند.

وی رسیدگی به شرایط اقتصادی نابسامان کشور و وضعیت معیشتی مردم را از جمله انتظارات و مطالبات مهم مردمی از رییس جمهوری منتخب برشمرد و ادامه داد: امیدواریم دولت جدید با اراده ای جدی و محکم به همان برنامه های ارایه شده در حوزه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی که در دوران تبلیغات ارایه گردید، عمل کند.

این نماینده مجلس یازدهم با بیان اینکه عمل به تعهدات داده شده را منوط به برنامه ریزی دقیق و فشرده است، یادآور شد: برنامه های ارایه شده بدون همت جدی قابلیت عملیاتی شدن ندارد و با توجه به توانمندی های آیت الله رییسی اطمینان داریم این وعده ها عملیاتی خواهد شد.

وی از تمام مردم ایران اسلامی که به هر چهار نامزد انتخاباتی رای دادند قدردانی کرد. 

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همراه با ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ،  انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در استان‌های تهران، خراسان رضوی، قم و ماندران همچنین میان دوره ای مجلس یازدهم در حوزه های انتخابیه  "آستانه اشرفیه"، "تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس"،"تفرش"، "بهار و کبودرآهنگ"، "گچساران" و "میانه" ، برگزار شد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تبریز سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مجلس خبرگان رهبری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰؛ حضور مردم در روز تعیین سرنوشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تبریز انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تبریز سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مجلس خبرگان رهبری میرتاج الدینی دوره انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۵۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم حضور حداکثری در مرحله دوم انتخابات مجلس داشته باشند

حجت الاسلام والمسلمین امیر رضا هدایی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، ضمن یادآوری اهمیت حضور حداکثری در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم فرموده سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد مگر با اراده خود آنها که مصداق عملی آن در نظام جمهوری اسلامی برگزاری و شرکت در انتخابات است.

منتخب مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: عقل و شرع حکم می‌کند که شهروندان با حضور خود و در با انتخاب فردی اصلح مبتنی بر تحقیق، مجالس را آن طور که می‌پسندند شکل بدهند.

حجت الاسلام والمسلمین هدایی در پایان با اشاره به برنامه ریزی دشمنان جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد تفرقه افزود: همان طور که امامین انقلاب وحدت و همدلی را رمز عبور از دشواری‌ها دانسته‌اند شرکت در انتخابات، اصلی ترین نمود عینی این وحدت و همدلی است که خروجی آن ساختن آینده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه با رقابت برای ۴۵ کرسی در روز ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

بر این اساس در استان خوزستان، انتخابات برای انتخاب ۲ نماینده از سه نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به دور دوم رفته است.

کد خبر 6100193

دیگر خبرها

  • مردم با حضور در انتخابات در تعیین سرنوشت خود اثرگذار باشند
  • مردم از انتخاب اصلح غفلت نکنند
  • محسن رضایی زیر ذره‌بین؛ از دوستی قدیمی با قالیباف تا تغییر استراتژی!
  • مردم حضور حداکثری در مرحله دوم انتخابات مجلس داشته باشند
  • زندگی لاکچری قالیباف زیر ذره بین /رضاخان حزب اللهی‌ها، تکنوکرات می‌شود؟ /۵ پرده از زندگی سیاسی رئیس مجلس
  • آغاز رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری پوتین پس از ادای سوگند
  • همایش منطقه‌ای «حجاب، عفاف و زیست عفیفانه» لبیک به ندای رهبری است
  • برگزاری همایش منطقه‌ای «حجاب، عفاف و زیست عفیفانه» لبیک به ندای رهبری است
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • افشاگری رشیدی کوچی: افرادی محکومیت قطعی داشتند، اما به دلیل نزدیکی شان به دولت در مجلس آینده حضور دارند / می‌خواهند ریاست را هم به جریان پایداری نزدیک کنند