Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@16:13:39 GMT

هوای سمنان تا چهار درجه سانتیگراد خنک می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۵۸۹۲

هوای سمنان تا چهار درجه سانتیگراد خنک می‌شود

ایرج مصطفوی روز شنبه به ایرنا افزود: طی پنج روز آینده جوی نسبتا پایدار بر هوای استان سمنان حاکم خواهد بود.

وی تاکید کرد: وزش باد نسبتا شدید گاهی با گرد و خاک و در ارتفاعات با رشد ابر دیگر پیش‌بینی هواشناسی استان سمنان برای روزهای آینده است.

وی با اشاره به کاهش ۲ تا چهار درجه سانتیگرادی دمای هوا گفت: به جز این مورد، شرایط جوی استان سمنان تغییر محسوسی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفوی با اشاره به پیش‌بینی دمای امروز هوای شهر سمنان بیشینه ۳۸ و کمینه ۲۵ درجه سانتیگراد بیان کرد: امروز آرادان، ایوانکی و گرمسار با ۳۹ درجه سانتیگراد گرمترین نقاط و رضوان با ۱۲ و شهمیرزاد با ۱۸ درجه سانتیگراد خنک‌ترین شهرهای استان سمنان خواهند بود.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت: تا روز چهارشنبه گرمسار، ایوانکی و آرادان بالاترین دمای استان را تا ۳۹ درجه و رضوان با ۹ درجه سانتیگراد خنک‌ترین شهر استان خواهد بود.

استان سمنان دارای ۹ ایستگاه سینوپتیک، ۱۵ ایستگاه اقلیم شناسی و ۵۰ ایستگاه باران‌سنجی در نقاط مختلف است.

برچسب‌ها سمنان سازمان هواشناسی كشور سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان سازمان هواشناسی كشور سازمان هواشناسی سمنان سازمان هواشناسی كشور سازمان هواشناسی درجه سانتیگراد استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۵۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه بارندگی ها در استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان،میترا یاوری با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان نیمه ابری تا تمام ابری است، گفت: بارش باران امروز در مناطق غرب، جنوب، جنوب غرب، شمال غرب و مرکز استان پیش بینی می شود.

وی افزود: بارش ها برای امروز شدید نیستند. 

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، بیشترین میزان بارندگی در ایستگاه رفسنجان با ۸ ونیم میلی متر ثبت شده است.

وی تصریح کرد: منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۲ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین منطقه استان و لاله زار با دمای یک درجه سانتیگراد خنک ترین منطقه استان کرمان بوده است. 

 وی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۹ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۱۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • افزایش دمای هوای در زنجان
  • ادامه بارندگی ها در استان
  • افزایش تدریجی دمای هوا در همدان
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روزهای آینده/ تداوم باد و باران در این نقاط
  • دمای هوا در مناطقی از زنجان به زیر صفر رسید
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی
  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است