Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار و رییس ستاد انتخابات آبادان از مشارکت 93 هزار و 908 آبادانی در انتخابات 1400 خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سید زین العابدین موسوی امروز 29 خرداد ماه با بیان اینکه مشارکت مردم آبادان در این دوره از انتخابات بیش از 42 درصد بوده، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حدود 93 هزار و 908 آبادانی در انتخابات 1400 مشارکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: از حضور مردم آبادان چوئبده و اروندکنار در انتخابات 28 خرداد تشکر می کنم و قدردان حضور حماسی شهروندان هستیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان افزود: خوشبختانه انتخابات در آبادان در امنیت کامل برگزار شد و حضور مردم پای صندوق های رای تا بامداد امروز ادامه یافت و در حال حاضر به دلیل تعداد بالای نامزدها، شمارش آراء همچنان ادامه دارد و نتایج این دوره با کمی تاخیر اعلام خواهد شد.

رییس ستاد انتخابات شهرستان آبادان در پایان با بیان اینکه امیدوارم که حاصل و برآیند انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، آبادی بهتر وطن عزیز ایران باشد، افزود: مردم ما نشان دادن که در تمام لحظه های تاریخ در کنار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند. انشاء الله این رخداد منشاء خیر و برکت باشد.

لازم به ذکر است که در این دوره حدود 277 هزار نفر در شهرستان آبادان واجد شرایط رای دادن بودند. همچنین 180 شعبه اخذ رای ثابت و سیار در شهرستان آبادان کار رای گیری انتخابات 1400 را بر عهده داشتند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مشارکت فرمانداری ویژه آبادان انتخابات 1400 ستاد انتخابات آبادان انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۵۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»

حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری دوره تربیت دانش‌آموزان کنشکر رسانه‌ای (نوآوین) در یزد اظهار کرد: این دوره در سال گذشته به صورت کشوری در قالب سه اردوی استانی با حضور بیش از ۳۰۰ دانش‌آموز برگزار شد، اما در سال جاری هر استان به صورت مجزا اقدام به برگزاری این اردوها با حضور قریب به ۲۰۰ دانش‌آموز کرده است.

وی افزود: هدف از برگزاری این دوره یادگیری مهارت‌های مرتبط با فضای رسانه‌ای جامعه و کنشگری است و در صورت تحقق اهداف تعیین شده در پایان این اردو، ۶۰۰ نوجوان دغدغه‌مند رسانه‌ای در کشور فعالیت خواهند داشت و با نگاه خود رویدادهای ملی و جهانی را به مخاطب خود انتقال خواهند داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه نسل جدید سازنده فضای رسانه‌ای کشور هستند، گفت: در این دوره ۲۱۵ دانش‌آموز پسر از پایه هشتم تا یازدهم از شهرستان‌های یزد، مهریز، ابرکوه، بافق و زارچ در پنج مبحث سناریونویسی، کارگردانی، تصویربرداری، تدوین و انتشار شرکت کردند و با اجرای بازی‌های گروهی و چند فوق‌برنامه دیگر طی دو روز به کار خود پایان دادند.

کد خبر 6091478

دیگر خبرها

  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • ادامه حمایت‌های دانشجویان آبادانی از خیزش دانشجویان حامی مردم غزه
  • راز عبور شورای شهر قشم از محدودیت منابع
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد
  • شوراها از جمله مظاهر مشارکت مردم در حکمرانی است
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • نقش شوراها در آبادانی و‌پیشرفت روستاها