Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@23:26:16 GMT

اسامی اعضای شورای شهر آران و بیدگل اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۶۰۳۵

اسامی اعضای شورای شهر آران و بیدگل اعلام شد

فرماندار شهرستان آران و بیدگل نتایج کامل انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای آران و بیدگل، نوش‌آباد، سفیدشهر و ابوزیدآباد را اعلام کرد.

به گزارش ایمنا، اسماعیل بایبوردی با اعلام پایان یافتن شمارش آرا و تنظیم صورت جلسه نتایج اخذ رأی ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای چهارگانه آران و بیدگل، نوش‌آباد، سفید شهر و ابوزیدآباد، گفت: منتخبان هفت نفره مردم شهر آران و بیدگل در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به ترتیب رضا چاقیان آرانی با ۵۳۲۲ رأی، عباسعلی دهقانی آرانی با ۴۹۵۹ رأی، حسین ناظمی بیدگلی با ۴۸۴۲ رأی، عبدالله بابازاده آرانی با ۴۷۳۳ رأی، عباس علیزاده آرانی با ۴۵۱۹ رأی، محسن رمضانی بیدگلی با ۴۳۱۹ رأی و محمد بلالی بیدگلی با ۴۰۱۹ رأی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: منتخبان پنج‌نفره مردم شهر نوش آباد در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر نوش‌آباد به ترتیب ابوالفضل گرامی نوش‌آبادی با ۲۰۷۲ رأی، جواد نیک سرشت با ۱۸۰۸ رأی، ناصر محرابی مقدم با ۱۷۷۱ رأی، علی غفاری فرد با ۱۵۶۷ رأی و علی مکاریان نوش‌آبادی با ۱۳۰۳ رأی هستند.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: منتخبان پنج‌نفره مردم سفید شهر در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر سفید شهر به ترتیب حسینعلی قربان‌پور نصرآبادی با ۱۶۱۸ رأی، روح‌الله سیاحی نصرآبادی با ۱۲۵۰ رأی، زهره رحیمی نصرآبادی با ۱۲۲۶ رأی، مجید بنیادی نصرآبادی با ۱۱۵۹ رأی و سجاد حمامی نصرآبادی با ۹۸۲ رأی هستند.

بایبوردی منتخبان پنج‌نفره مردم شهر ابوزیدآباد در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر ابوزیدآباد را به ترتیب فیروزه توکلی با ۲۰۸۰ رأی، محسن قندی با ۲۰۲۶ رأی، احمد شکاری با ۱۹۸۵ رأی، عباس کاووسیان با ۱۹۶۵ رأی و سیدحسین سیدین ابوزیدآبادی با ۱۷۹۸ رأی اعلام کرد.

کد خبر 501732

منبع: ایمنا

کلیدواژه: انتخابات انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر آران و بیدگل 1400 شوراي شهر انتخابات شورای شهر 1400 شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر آران و بیدگل نفره مردم نوش آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۶۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است

فرماندار شهرستان آران و بیدگل ضمن گرامیداشت روز معلم، گفت: افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آران و بیدگل، علی اکبر رضایی ظهر امروز در دیدار با عوامل برگزاری یادواره شهدای کارگر و معلم، اظهار داشت: هدف از برگزاری یادواره شهدا معرفی شهیدان به عنوان الگویی ماندگار به جامعه به ویژه قشر جوان و نوجوان است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری یادواره شهدای کارگر و معلم گامی در راستای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل جوان که موتور محرکه انقلاب هستند، ضروری و بسیار با اهمیت است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل ضمن اشاره به رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گفت: شهدای هشت سال جنگ تحمیلی صحنه‌هایی ماندگار را آفریدند که تضمین کننده پیروزی‌‌های رزمندگان در آن دوره حساس بود.

رضایی با تاکید بر نقش‌ معلمان به عنوان سفیران فرهنگی در صحنه‌های انقلاب و دفاع مقدس تصریح: تقدیم 36 معلم شهید در شهرستان آران و بیدگل، سند افتخار دستگاه تعلیم و تربیت در نظام اسلامی به ویژه این شهرستان است.

فرماندار آران و بیدگل در ادامه تصریح کرد: جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس علاوه بر حضور در جبهه‌های نبرد در سنگر تولید نیز مجاهدت کرده و تقدیم بیش از 365 شهید کارگر مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان آران و بیدگل در پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی با دعوت از اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده معظم شهدا برای حضور در امراسم یادواره شهدای کارگر و معلم شهرستان آران و بیدگل گفت: امروز دشمن در تلاش است تا با بهترین امکانات به اسلام و مسلمین ضربه وارد کند، بنابراین مردم باید در تمامی عرصه‌ها هوشیار بوده و با همان روحیه هشت سال دفاع مقدس با مهارت تمام با یزیدیان زمانه مقابله کند.

انتهای پیام/803/

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل
  • مشارکت ۳۴ هزار آران و بیدگلی در مسابقه زندگی با آیه‌ها
  • اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • اعلام اسامی نامزد‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ی بیرجند، درمیان و خوسف
  • اعلام اسامی و مشخصات نامزدهای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • اعلام اسامی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران
  • شوراها روزنه‌ها و منافذی که به رانت اطلاعاتی برای عده‌ای خاص می‌انجامد را مسدود کنند
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیاردی تسهیلات در آران و بیدگل
  • برگزاری نشست مشورتی دوره‌های مختلف شهرداری بندرعباس
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است