Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@14:00:37 GMT

کشف جسد مرد میانسال در ارتفاعات درکه + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۶۱۳۲

کشف جسد مرد میانسال در ارتفاعات درکه + تصاویر

جسد یک مرد میانسال در ارتفاعات درکه کشف شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت 11:12 روز گذشته خبر کشف جسد مردی میانسال توسط کوهنوردان به سامانه 125 اعلام شد که بلافاصله گروه امداد و نجات 16 کوهستان سازمان آتش‌نشانی تهران مستقر در ایستگاه پنج توچال راهی محل حادثه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی جاویدی‌فر؛ رئیس ایستگاه 64 و گروه ویژه نجات کوهستان آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: بعد از اعلام مشاهده پیکر شخصی در ارتفاعات درکه بلافاصله اکیپ امداد و نجات کوهستان به محل مورد نظر روانه شدند.

وی افزود: گروه نجات کوهستان بعد از یک ساعت کوه‌پیمایی از مسیرهای سخت و صعب‌العبور کوهستان سرانجام به محل حادثه در ارتفاعات درکه، باغ گردو، نرسیده به پناهگاه پلنگ‌چال و محل کشف جسد این فرد رسیدند.

جاویدی‌فر تصریح کرد: جسد این مرد 55 ساله توسط گروه نجات و با استفاده از برانکارد به پایین کوه منتقل و پس از انجام معاینات اولیه توسط عوامل اورژانس، مراتب به عوامل انتظامی گزارش شد.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ جسد این شخص برای تشخیص هویت همچنین ادامه تحقیقات بیشتر درباره علت مرگ و چگونگی بروز حادثه به نیروی انتظامی تحویل شد تا به پزشکی قانونی انتقال یابد.

تهران| کشف جسد مرد میانسال پس از درگیری با زن ناشناسجسد یک جوان 20 ساله در پارک منطقه رسالت مشهد کشف شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اورژانس پلیس 110 آتش نشانی تهران آتش نشانی ۶۲ ۲۳ درصد ۱۱ ۵۳ درصد ۸ ۳۹ درصد ۳ ۴۹ درصد اورژانس پلیس 110 آتش نشانی تهران آتش نشانی ارتفاعات درکه کشف جسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۶۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت‌گرد ۵۸ ساله اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت

حمید محبوبی مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: با تلاش نجاتگران هلال احمر اشنویه مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد از مرگ حتمی نجات یافت.

وی با اشاره به موفقیت امدادگران در تلاش برای نجات فرد حادثه دیده افزود: تلاش چهار ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به فرد حادثه دیده در ارتفاعات تالاجار اشنویه نتیجه بخش بود.

محبوبی بیان کرد: صبح امروز با درخواست همراه مصدوم در ارتفاعات هوار مامز تالاجار اشنویه نجاتگران هلال‌احمر بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از ۴ ساعت صعود در ارتفاعات تالاجار، نجاتگران به مصدوم حادثه دیده دسترسی پیدا کردند و بعد از کنترل علایم حیاتی و اقدامات پیش بیمارستانی و تثبیت، همچنین انتقال امن به پایین دست، مصدوم به مرکز درمانی منتقل شد.

مصدوم ۵۸ ساله به دلیل روشن کردن زغال در چادر دچار گازگرفتگی شده بود که با سرعت عمل نجاتگران هلال احمر از مرگ حتمی نجات یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی
  • طبیعت‌گرد ۵۸ ساله اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • نجات طبیعت‌گرد ۵۸ ساله از مرگ حتمی در اشنویه
  • نجات مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد در ارتفاعات تالاجار اشنویه
  • طبیعت‌گرد اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه
  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن
  • نجات کودک بازیگوش در سازه آسانسور در شیراز
  • افزایش شیوع فیبریلاسیون دهلیزی در افراد میانسال
  • نجات کودک بازیگوش از مرگ حتمی در بالابر