Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج در پیامی با تبریک به رئیس جمهوری منتخب آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی اعلام کرد که مشارکت گسترده مردم در انتخابات پشتوانه‌ای برای انجام اقدامات اساسی به نفع مردم و منافع ملی است.

بسم الله الرحمن الرحیم الحمد لله رب العالمین و صلی الله علی محمد و آله الطاهرین
خدای تعالی را حامد و شاکریم که ملت شریف ایران بخصوص مردم ولایت مدار البرز سرافراز را محروم از عنایات خود نگرداند و توفیق داد که در اولین انتخابات ریاست جمهوری در گام دوم انقلاب حماسه‌ای دیگر بیافرینند و بر عزت و اقتدار نظام بیفزایند و گام محکمی در مسیر برقراری عدالت و تداوم استقلال کشور بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقشار مختلف مردم با بصیرت تمام، یاوه سرایی‌هایی که اغواگران داخلی به دستور خناسان خارجی، چند ماه برای تضعیف حضور و قهر مردم با نظام اسلامی سر داده بودند را خنثی کردند و با حضور و انداختن رأی در صندوق‌ها، استکبار را تحقیر و دل دوستداران نظام اسلامی در عالم را شاد کردند. آفرین بر این بصیرت و غیرت دینی شما. این مشارکت عظیم و تاریخ ساز پشتوانه‌ای است برای انجام اقدامات اساسی به نفع مردم و منافع ملی.

اینجانب ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب حضرت آیت الله رئیسی زید عزه آرزوی موفقیت در انجام این مسئولیت سترگ که از طرف مردم به ایشان محول شد را از خدای منان مسئلت نموده، از همه عزیزانی که در بهتر برگزاری انتخابات تلاش بی وقفه کردند تشکر و قدردانی می‌نمایم.
خدایا از شما به خاطر نعمت‌هایت،
اماما از شما به خاطر توجه و عنایاتت،
رهبرا از شما به خاطر هدایت‌هایت،
شهدا از شما به خاطر عزت و آبرویی که به نظام دادید،
مردم عزیز ایران و هم استانی‌های بزرگوار از شما به خاطر حضور دشمن شکن تان سپاسگزارم.
حسینی همدانی
نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج ۲۹ خردادماه ۱۴۰۰

کد خبر 5239365

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب سیدابراهیم رئیسی انتخابات 1400 آیت الله حسینی همدانی انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات کرمانشاه عکس استانها ویروس کرونا رای گیری انتخابات گرگان شورای شهر سیدابراهیم رئیسی انتخابات شورای شهر و روستا بوشهر انتخابات ریاست جمهوری ایلام شما به خاطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۶۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس

266 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900620

دیگر خبرها

  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • عملکرد هلال احمر در تسکین آلام رنج‌دیدگان قابل تحسین است
  • وعده صادق نمایشی از قدرت مکتب کربلا بود
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل را اثبات کرد
  • بساط ویژه‌خواری برچیده شود/ جایگاه شغلی کارگران ارتقا یابد
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل رو اثبات کرد