Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@18:24:54 GMT

پایان همکاری نبیل معلول با تیم ملی سوریه

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۶۳۱۳

پایان همکاری نبیل معلول با تیم ملی سوریه

سرمربی تیم ملی فوتبال سوریه پس از راهیابی این تیم به مرحله نهایی دور انتخابی رقابت‌های جام جهانی از سمتش کناره‌گیری کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نبیل معلول سرمربی پیشین باشگاه الدحیل قطر در ماه‌های گذشته تجربه سختی را پشت سر گذاشته و روز گذشته با انتشار پیامی از هواداران فوتبال سوریه خداحافظی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معلول که پیش از این با انتقادات و مخالفت‎هایی از جانب شورای عالی ورزش سوریه مواجه شده بود، گفت: من سرشار از امید برای ایجاد تغییرات بزرگ بودم و باید بگویم خاطرات خوبی در کنار مردم سوریه داشتم اما می‌خواهم این خاطرات خوش خراب نشود و به آنها می‌گویم که فراموشتان نمی‌کنم.

رئیس شورای عالی ورزش سوریه فراس معلا پیش از این انتقاداتی نسبت به معلول ابراز داشته و گفته بود او چیزی به تیم ما اضافه نکرده و شایسته پولی که دریافت می‌کند نیست.

معلول در پاسخ به این ادعا گفت: 15 ماه است که هیچ دریافتی‌ای از تیم ملی نداشته‌ام و فدراسیون به دلیل مشکلاتی که برای انتقال وجه داشته نتوانست مطالبات مرا پرداخت کند. بخش زیادی از دستمزد و همچنین پاداش صعود از مرحله نخست را نتوانستم دریافت کنم و با این وجود می‌خواهم به این همکاری پایان بدهم.

فدراسیون فوتبال سوریه به دلیل تحریم‌های مالی امکان انتقال و دریافت مطالبات خودش از فیفا و AFC  پرداخت مطالبات معلول را نداشته و برای حضور در مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی باید به دنبال گزینه جانشین برای این مربی تونسی باشد.

انتخابی جام جهانی 2022| صعود سوریه و شکست شاگردان برانکو/ نتایج و جداول گروه‌ها در قاره آسیا

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال سوریه ۶۲ ۲۳ درصد ۱۱ ۵۳ درصد ۸ ۳۹ درصد ۳ ۴۹ درصد فدراسیون فوتبال سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۶۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ووشو انتخابی جام جهانی؛ طلای دوئلین تالو مردان‌ به ایران رسید


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴  از دیروز با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت کننده از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در پیکار‌های دوئلین تالو مردان (اجرای دو نفره) تیم کشورمان با ترکیب مصطفی حسن‌زاده و حسین قبله‌نما موفق شد به نشان طلا دست یابد و قهرمان شود.

تیم‌های اوکراین و نپال به ترتیب در این فرم دوم و سوم شدند. 

دیگر خبرها

  • محسن محمدسیفی طلایی شد
  • ایروانی:تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است
  • تنها راه امنیت در منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های صهیونیست هاست
  • تنها راه امنیت در منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های اسراییل است
  • ایران با کسب ۲۰ مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ زهرا جلیلی در دائو شو دوم شد
  • انتخابی جام جهانی ووشو| ایران به طلای دوئلین تالو مردان رسید
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ طلای دوئلین تالو مردان‌ به ایران رسید
  • انتخابی جام جهانی| زهرا کیانی باز هم طلا گرفت
  • شهربانو منصوریان طلایی شد