Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@22:56:22 GMT

سامسونگ سه گوشی ارزان 5G معرفی می کند

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۶۵۵۲

سامسونگ سه گوشی ارزان 5G معرفی می کند

فرارو- اخیراً اطلاعاتی از یک گوشی جدید سامسونگ به بیرون درز کرده است که نشان می‌دهد حداقل سه گوشی با این برند موفق به دریافت گواهینامه Bluetooth SIG شده اند. در واقع، صدور گواهینامه این دستگاه‌ها نشان می‌دهد که آن‌ها در حقیقت یک تلفن با نام‌های مختلف هستند که Galaxy Wide5، Galaxy F42 5G و Samsung Galaxy Buddy نام گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش فرارو به نقل از وبسایت فناوری gizmochina، در اوایل ماه جاری میلادی، سامسونگ گوشی Galaxy A22 5G را در کنار نسخه Galaxy A22 4G معرفی کرد. مدل LTE اخیراً توسط Bluetooth SIG به عنوان Galaxy F22 تأیید شده است. اکنون و چند روز بعد آن، نسخه 5G همان گوشی توسط آژانس صدور گواهینامه Bluetooth SIG با سه نام مختلف تأیید شده است؛ بنابراین ما می‌توانیم تا حدودی به این اطمینان برسیم که تاییده گوشی‌های جدید سامسونگ در پایگاه Bluetooth SIG، مربوط به یک گوشی است.

به گزارش فرارو، طبق گواهینامه به روز شده بلوتوث گوشی Galaxy A22 5G نشان می‌دهد که این دستگاه همچنین با نام‌های Galaxy Buddy (SM-A226L)، Galaxy Wide5 (SM-E426S) و Galaxy F42 5G (SM-E426B) راه اندازی می‌شود. با توجه به نام‌های ارائه شده در این گواهینامه، به نظر می‌رسد که دو مدل اول باید منحصر به یک حامل یا منطقه خاص باشد.

برای کسانی که آشنایی چندانی با این فرآیند ندارند، اضافه می‌کنیم که فقط در ماه گذشته، سامسونگ دستگاهی به نام Galaxy Jump را در کره جنوبی راه اندازی کرد. این گوشی در واقع چیزی نبود جز گوشی گلکسی A32 5G که با رنگ قرمز و مارک تجاری جدید راهی بازار شده بود. از این رو می‌توان حدس زد که گوشی‌های Galaxy Buddy و Galaxy Wide5 احتمالاً به جای استفاده از رنگ‌های معمول Galaxy A22 5G، از رنگ‌های منحصر به فرد دیگری بهره ببرند. از سوی دیگر، گوشی Galaxy F42 5G نیز می‌تواند به نسخه‌ای منحصر به بازار‌های کشور هند تبدیل شود که در آنجا گوشی‌های سامسونگ به طور معمول با سری F شناخته می‌شوند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: گوشی هوشمند گوشی سامسونگ گوشی ارزان گوشی 5G سامسونگ Galaxy A22

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۶۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود

گوشی ناتینگ فون ۲a اواسط اسفند رونمایی شد و در رنگ‌های سیاه، سفید و شیری دردسترس قرار گرفت. در روز‌های آینده نسخه جدیدی از این گوشی ناتینگ به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد.

فروشگاه فلیپ‌کارت می‌گوید که نسخه جدید ناتینگ فون ۲a در ۲۹ آوریل (۱۰ اردیبهشت) در هند عرضه می‌شود. تصویری که فلیپ‌کارت برای معرفی نسخه جدید استفاده کرده است، گوشی هوشمندی را نشان می‌دهد که شبیه به مدل استاندارد است.

ناتینگ و فلیپ‌کارت اعلام نکرده‌اند که مشخصات و قیمت گوشی جدید Phone (۲a) چه تفاوتی با نسخه استاندارد خواهد داشت.

منبع: زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • رونمایی از ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی
  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود
  • بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون؛ جنگ ردمی نوت 13 و A25
  • قیمت گوشی امروز 8 اردیبهشت 1403
  • کدام مونتاژ گوشی‌های سامسونگ بهتر است؟ (چین، ویتنام یا هند)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار