Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@22:30:27 GMT

پاکسازی پوسترهای تبلیغاتی انتخابات در آبادان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۶۷۱۴

پاکسازی پوسترهای تبلیغاتی انتخابات در آبادان آغاز شد

محمودرضا شیرازی شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عملیات امحا و پاکسازی آثار تبلیغات از خیابان‌ها و معابر توسط کارکنان خدمات شهری شهرداری آبادان با استفاده از دستگاه‌های مکانیزه در حال انجام است.

وی افزود: هواداران برخی نامزدها در و دیوار، میادین و سکوی تندیس‌های شهری را  که میلیون‌ها تومان برای احداث آنها هزینه شده آلوده به پوسترهای تبلیغاتی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیرازی گفت:نیروهای خدمات شهری تلاش می‌کنند تا آثار به‌ جا مانده از این تبلیغات غیراصولی را در مدت سه روز پاکسازی کنند.

وی اظهارداشت:امیدواریم رای مردم موجب انتخاب یک شورای پاکدست، سالم، متخصص و کاردان در آبادان شود و افق روشنی پیش روی این شهر باشد.

۱۶۴ نامزد انتخاباتی برای تصاحب ۹ کرسی شورای اسلامی شهر آبادان رقابت داشتند.

۲۸ خرداد امسال سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

برچسب‌ها ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر خوزستان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آبادان پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر خوزستان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر خوزستان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آبادان دوره انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۶۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی  ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمام نامزد‌های مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزد‌های واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ آغاز می شود و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ پایان می‌یابد.

دیگر خبرها

  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • جدول پخش برنامه های صدای آبادان
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مازندران از فردا
  • آغاز پخش مناظره نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس از فردا
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • ۱۳ اردیبهشت آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی