Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@21:28:26 GMT

خطیبی: بدون شک تراکتور برنده سوپرجام است

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۶۷۴۵

خطیبی: بدون شک تراکتور برنده سوپرجام است

به گزارش ایرنا، رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال تراکتور پیش از دیدار با پرسپولیس در سوپرجام اظهار داشت: سوپرجام برای هر دو تیم و هوادارانشان مهم است. در این چند وقت که کار کردیم بچه‌ها با تمام وجود و با انگیزه در تمرینات تلاش داشتند. از طرف کادر فنی، بازیکنان به هواداران قول می‌دهم که فردا تراکتور بازی زیبا و جان‌دار و مطابق میل هواداران  انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پیش از اینکه تمرینات را شروع کنیم، پیمان بابایی مصدوم شد و  در این مسابقه او را نداریم. اکبر ایمانی هم بعد از بازی با ماشین‌سازی مصدوم شد و سپس سرما خورد اما چهار جلسه است که به ما اضافه شده است. مطمئن باشید هر بازیکنی در زمین حضور داشته باشد با تمام وجود بازی خواهد کرد.

سرمربی تراکتور در پایان گفت: نقاط ضعف و قوت پرسپولیس را می‌دانیم. قطعا با آنالیزی که کردیم و جلسه‌ای که قرار است در آن برای بچه‌ها صحبت کنیم، مطمئن باشید با تمام وجود برای کسب جام وارد میدان می‌شویم و با جام برمی‌گردیم. از هواداران می‌خواهم و خواهشم این است ما را در این مسیر  کمک کنند.

دیدار پرسپولیس و تراکتور فردا (یکشنبه) از ساعت ۱۹:۵۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی به انجام خواهد رسید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سوپرجام ورزشگاه آزادی باشگاه پرسپولیس تراکتورسازی رسول خطیبی سوپرجام ورزشگاه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۶۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشخص شدن نتایج قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ سپاهان حریف ملوان شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی ظهر امروز در سازمان لیگ برگزار و نتایج آن به شرح زیر مشخص شد:

تراکتور- مس رفسنجان

چادرملو - آلومینیوم اراک

گل‌گهر - هوادار

 ملوان - سپاهان

در مرحله نیمه نهایی برنده بازی سپاهان و ملوان با برنده بازی گل‌گهر و هوادار به مصاف هم می روند. همچنین برنده بازی تراکتور مس رفسنجان با برنده بازی چادرملو و آلومینیوم بازی خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتقاد شدید پیشکسوت استقلال از تغییر نام این باشگاه
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • اوسمار: امیدوارم هواداران ما را تنها نگذارند
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • اردیبهشت؛ماه جذاب استقلال - تراکتور/این بازی مساوی نمی‌شود!
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • مشخص شدن نتایج قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ سپاهان حریف ملوان شد
  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • جعفری: باختیم، اما برای پورحمیدی خوشحالم