Web Analytics Made Easy - Statcounter

در روزهایی که جدایی پیام نیازمند از سپاهان تقریبا قطعی شده، گفته می شود مسوولان این باشگاه قصد دارند رشید مظاهری را به خدمت بگیرند.

به گزارش طرفداری، لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی ۷ هفته دیگر به پایان می رسد که بسیاری از تیم ها از هم اکنون فعالیت خود را برای تقویت تیم شان آغاز کرده اند، در این بین یکی از باشگاه هایی که برای بازیکنان لیگ برتری جذابیت بالایی دارد، سپاهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتیجه گیری سپاهان در لیگ بیستم و بنیه مالی این باشگاه باعث شده بسیاری از بازیکنان لیگ برتری مایل باشند در این تیم بازی کنند. سپاهان در فصل جاری هم یکی از پر مهره ترین تیم های لیگ برتر بود. البته سپاهان قطعا در پایان لیگ برتر بیستم خروجی هم خواهد داشت.

یکی از بازیکنانی که جدایی اش از سپاهان قطعی به نظر می رسد، پیام نیازمند است، بازیکنی که گفته می شود قصد دارد فصل آینده در لیگ پرتغال و تیم پورتیموننزه به میدان برود و در این بین حتی گویا توافق نهایی هم صورت گرفته است.

در همین راستا شنیده می شود رشید مظاهری گزینه اول باشگاه سپاهان است، دروازه بانی که در ابتدای لیگ بیستم با استقلال قرارداد ۲ ساله امضا کرد اما در حال حاضر به دلیل پرداخت نشدن قراردادش به باشگاه فرصت ۱۵ روزه داده و اگر پولش را در این مدت دریافت نکند می تواند قرارداد خود را به صورت یک طرفه فسخ کند.

به نظر می رسد اگر استقلالی ها می خواهند رشید مظاهری را حفظ کنند، باید هرچه زودتر مطالباتش را پرداخت کنند تا از فسخ قرارداد این بازیکن جلوگیری کنند.

 

بیشتر بخوانید:

رشید مظاهری خیال جدایی از استقلال را دارد؟

پیام نیازمند به زودی به پورتیموننزه می پیوندد / اوجوگو

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پیام نیازمند رشید مظاهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۶۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند

سیدمحمد آقامیری در جلسه شورای اداری با بیان اینکه در قالب سفر دوم رییس جمهور با تصویب مصوبات متعدد تلاش خواهیم کرد تا بخشی از کمبود اعتبارات موجود را برطرف کنیم عنوان کرد: ۶۴ درصد مصوبات سفر دور اول رییس جمهور اجرایی شده و ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان از مجموع چهارهزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبارات سفر دور اول جذب شده‌ است.

آقامیری افزود: اولویت سفر دوم رییس جمهور به استان‌ها، تصویب اعتبارات جدید برای تکمیل مصوبات و طرح‌های نیمه‌تمام دور نخست سفرهاست و در خصوص تعیین اولویت و پروژه‌ها نیز استانها اختیارت چندانی ندارند.

استاندار قم ادامه داد: تکمیل و بهره‌برداری از مونوریل و فرودگاه ۲طرح اولویت‌دار دولت سیزدهم در استان قم است و با اقدامات انجام شده هم اینک مشکل حقوقی فرودگاه و تامین برق مونوریل قم، حل شده‌است.
استاندار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نظارت بر ادارات دولتی تصریح کرد: یک تیم ۳۰ نفره با هماهنگی استانداری بصورت نامحسوس بصورت مرتب عملکرد ادارات و مدیران را رصد و پایش می‌کنند و نقاط ضعف و کم‌کاری را گزارش می‌دهند.

وی با اشاره به گرم شدن هوا اضافه کرد: با دستگاه‌هایی که در موضوع مصرف انرژی عملکرد درستی نداشته باشند، برخورد خواهیم کرد.
آقامیری همچنین گفت:‌ فساد خط قرمز مجموعه مدیریت استان است و هیچگونه مماشاتی با انواع فساد اداری، مالی و غیره نکرده و برخورد قاطعانه‌ می‌کنیم.


خبرنگار: زینب دده‌بیگی

انتهای خبر/

کد خبر: 1229271 برچسب‌ها سید ابراهیم رئیسی سفراستانی

دیگر خبرها

  • پیکان صفر - آلومینیوم یک/ سپاهان صفر - استقلال خوزستان صفر
  • پیکان صفر - آلومینیوم صفر/ سپاهان صفر - استقلال خوزستان صفر
  • از افشین پیروانی بپرسید اوسمار بماند یا نه | او برای نیم‌فصل بهترین گزینه بود
  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • 3 گزینه اوسمار برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس
  • پوچتینو محکوم به کسب سهمیه لیگ اروپا؛ هانسی فلیک گزینه جانشینی نیست
  • سه گزینه برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس در قائم‌شهر
  • پیام پر از طعنه و تذکر سپاهان به کمیته انضباطی
  • درگذشت یک فرمانده ارشد نظامی/ قالیباف پیام داد
  • رئیس جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند