Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@11:29:30 GMT

آرزوی توفیق معصومه ابتکار برای رئیس جمهوری منتخب

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۷۲۸۷

آرزوی توفیق معصومه ابتکار برای رئیس جمهوری منتخب

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری برای رئیس جمهوری منتخب آرزوی توفیق کرد.

به گزارش ایسنا، معصومه ابتکار در حساب توییتری خود نوشت: ‏حضور مردم درعرصه تعیین سرنوشت، حضور مسئولانه و ارزشمندی است که این بار انتخابات ۱۴۰۰را با همه فراز و نشیبها رقم زد.

وی ادامه داد:با آرزوی توفیق برای همه کسانیکه انتخاب شدند بویژه رییس جمهور منتخب که رئیس جمهور همه سلایق و حتی آنهاست که رای نداده اند، امیدوارم در خدمت و حل مشکلات مردم موفق باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری روز گذشته (جمعه ۲۸ خرداد) برگزار و سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری منتخب ایران شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری معصومه ابتکار انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات رياست جمهوري رئیس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۷۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محورهای خروجی گیلان

ایسنا/گیلان رئیس پلیس راه گیلان گفت: ترافیک در محورهای خروجی گیلان آزادراه رشت قزوین سنگین و پرحجم است.

سرهنگ جاور صفاری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به وضعیت ترافیکی در محورهای خروجی استان، اظهار کرد: با توجه به بازگشت مسافران، ترافیک در محورهای خروجی گیلان از جمله آزاد راه رشت به قزوین محدوده پل رودبار سنگین و پرحجم است.

رئیس پلیس راه گیلان افزود: از روز چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت‌ماه تا امروز ۲۵۷ هزار و ۷۵۰ خودرو وارد استان شده که شاهد افزایش ۶۶ درصدی ورود خودرو به استان هستیم.

وی با بیان اینکه از ۷ صبح امروز الی ۱۲ شب تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در مسیرهای آستارا به اردبیل و رشت به قزوین و بالعکس ممنوع است، گفت: با توجه به حجم ترافیک و کندی تردد در محورهای خروجی گیلان رانندگان بدون عجله و شتاب و با احتیاط و صبر و حوصله رانندگی کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در آستانه افتتاح با حضور رئیس‌جمهور
  • مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود
  • درخواست اتحادیه اروپا از چین درباره ایران
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • کرمانشاه میزبان خادمان حضرت معصومه (س) خواهد بود
  • برگزاری همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان
  • ترافیک سنگین در محورهای خروجی گیلان
  • درگذشت خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یک حادثه رانندگی
  • مرگ خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یک حادثه رانندگی
  • برگزاری خیمه‌های عزاداری صادق آل محمد در ۴۰۰ مسجد منتخب تهران