Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، اردوهای جهادی کانون سلامت رضوی به صورت ماهانه با حضور تیم‌هایی از پرستاران و پزشکان عمومی و متخصص در رشته‌های مختلف در مناطق حاشیه‌ای و روستاهای هم‌جوار شهر مشهد برگزار می‌شود.

به مناسبت فرا رسیدن دهه پر خیر و برکت کرامت، تیم درمانی کانون سلامت با حضور در روستاهای بابا نظر، درخت بید، برج موری، کلاته قدم، کوه سفید و کلاته حاج علی، از دقایق اولیه صبح انواع خدمات ویزیت، ارائه دارو و ارجاع به مراکز تخصصی درمانی شهر مشهد را به اهالی روستا ارائه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم متخصصان درمانی در جریان این اردوی جهادی در 6 روستای هم‌جوار حاشیه شهر مشهد، در مجموع 190 بیمار را ویزیت کردند و به آن‌ها داروی رایگان دادند.

همچنین در آخرین اردوی جهادگران سلامت که در دو روستای محوری کلاته عرب‌ها و کلاته عبدل از مناطق محروم حاشیه شهر مشهد برگزار شد، خدمات تشخیصی و درمانی متنوعی اعم از ویزیت عمومی، ویزیت تخصصی، غربالگری و آموزش، ارجاعات آزمایشگاهی، ارجاعات پاراکلینیک، ویزیت زنان و مامایی، ویزیت دندانپزشکی و نیز ویزیت در منزل برای بیماران سالخورده و از کارافتاده روستا انجام شد. در ضمن، به همه بیماران ویزیت شده داروی رایگان به همراه ماسک و بسته‌های نبات متبرک رضوی تحویل داده شد.

لازم به یادآوری است که اردوهای جهادی سلامت با رعایت دقیق فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و بیماران در فواصل زمانی تعیین شده توسط جهادگران در محل ارائه خدمات حاضر شده و مورد معاینه قرار می‌گیرند تا از هرگونه تجمعی جلوگیری شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: جهادگران سلامت دهه کرامت محرومان شهر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۷۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین،  ماما را اولین فردی می توان برشمرد که پس از زایمان طبیعی در ارتباط با نوزاد قرار می‌ گیرد و به حفظ و ارتقای سلامتش کمک می‌ کند.

در مراکز بهداشتی یک ماما علاوه بر ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مادر و کودک در دوران مختلف زندگی (جنینی، نوزادی، کودکی، مدرسه) به ارائه خدمات پیشگیری، مشاوره سلامت جنسی و باروری و سلامت خانواده نیز می پردازد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • نبود کارشناس تغذیه در تنها کلینیک دیابت کرمانشاه
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در استان یزد
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم
  • رونمایی از برنامه کاربردی خودمراقبتی مبتنی بر تلفن هوشمند برای کنترل آسم در کاشان
  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند