Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه در ۳۱ شهر و یک هزار و ۵۱ روستای استان اردبیل با مشارکت بیش از ۵۴.۳ درصدی مردم برگزار شد.

به گفته بهروز ندایی معاون سیاسی امنیتی استانداری اردبیل در شهر گرمی عیسی عزیزپور، حمزه جعفرپور، سعید سعیدی، جمال الدین وثوقی و منصور محرمی انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در شهر سرعین؛ میرزا بابا موسی زاده، محمود زنده دل، جعفر بذری، حسین اسدی و محسن حسین پور و در مشگین شهر عزیز محمد حسینی، حسن نوبخت، بیوک صفرزاده، نسرین غفار اوغلی، باقر فرامرزی، اکبرتقی زاده، سمیه زایدی به عنوان عضو اصلی برگزیده شدند.

ندایی در ادامه نتایج انتخابات شوراها در شهرستان ها گفت: ایرج کارگر، شکراله کیانی، وحدت انعامی، مقصود ولی‌زاده و هاشم سروری در شهر بیله‌سوار، خدابخش علیزاده، حسین پورمردم، کریم نادری، بهروز زارعی و وحدت سوری در شهر اصلاندوز و کریم ارژنگی، کاظم کریمی، اسداله مستانه، فرهاد زاهدی، بهروز عبداللهی، علی صبور تازه‌کند و در شهر پارس‌آباد به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل اظهار کرد: همچنین شهرام فرهمند، سیاوش کوهی، شهروز ولی‌زاده، صمدالله صابر و محمد دادجو در شهر انگوت و سیامک فرجی، سپهر مهرآور، مجید کمانی، ارسلان ندیمی و امیر چنگیزی در شهر نیر و  سید محمد سعیدی، سید محمدسعید شهابی آل‌هاشم، بلال نوری، علی حسنی، خدیجه یعقوبی و شهناز شاطری در شهر خلخال انتخاب شدند.

ندایی ادامه داد: بهمن شهماری، اسفندیار حضرتقلی‌زاده، میثم تهی‌دست، عباداله جعفری و حمیدرضا مجیدی در شهر نمین و احمد حیدری، سارا سازگار، سیاوش میکاییلی، داوود پورمند و سجاد حمزه‌پور در شهر گیوی به عنوان اعضای اصلی بیشترین آرای مردمی را کسب کردند.

وی با بیان اینکه در ساعت‌های آینده نتایج شهر اردبیل نیز مشخص می شود افزود: منتخبان سایر نقاط از سوی فرمانداران و بخشداران به مردم اطلاع‌رسانی می شود.

کد خبر 608695

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۷۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم

همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستان قشم برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3076923 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • اولین گام نبویان برای ناک اوت کردن قالیباف /اعلان جنگ علنی با تشکیل یک فراکسیون
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • وحیدی: اجرای طرح انسداد مرزها در حال پیگیری است
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند