Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، احمدرضا سلامی اظهار کرد: پیامدهای توسعه شهری و پیچیدگی‌های معضلات زیست محیطی آن ها موجودیت فضای سبز و گسترش آن را اجتناب‌ناپذیر کرده‌ است.

وی افزود: مشهد در حال حاضر با 652 بوستان محلی با مساحت 580 هکتار و 28 بوستان شهری با مساحت هزار و 171 هکتار و دارا بودن 874 هکتار فضای سبز در میادین، معابر، لچکی ها و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. و همچنین داشتن سه هزار و 375 هکتار فضای سبز کمربند سبز، دارای سرانه فضای سبز 18/1 متر مربع برای هر فرد است.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری مشهد با اشاره به این که 43 درصد از بوستان های محلی در مناطق حاشیه ای و کم برخوردار شهر واقع شده است، گفت: امسال احداث بوستان 73 هکتاری کشاورزی شهری مهندس شهرستانی، کشت پارک 23 هکتاری ( چهل بازه فاز 2)، پارک طبیعت و خانواده (زیست پارک)، رود پارک چهل بازه و احداث و توسعه کمربند سبز شهر مشهد در دستور کار قرار دارد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: فضای سبز توسعه پایان سال فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۷۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) شایعۀ قطع درخت در پارک لاله صحت ندارد

پس از شایعات دربارۀ قطع درختان برای ساخت فرهنگسرا در بوستان لالۀ تهران، بلافاصله ویدیو‌هایی در محل پارک لاله منتشر شد که ۳ خانم و یک فعال محیط‌زیست از شهردار تهران درخواست می‌کنند درختان را قطع نکند.

به گزارش فارس، خبرنگاران از مسئولان شهرداری علت فنس‌کشی را جویا شد که مشخص شد این حریم‌سازی براساس نیاز پارک و بنا به درخواست مردم بعد از برگزاری جشن‌ها و مراسم‌های متنوع ماه‌های قبل صورت گرفته و برای پروژۀ ایجاد فضای عمومی و آبنما برای زیباسازی بوستان لاله است و قرار نیست حتی یک درخت هم درآنجا قطع شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بودجه تملک فضای سبز برای سال جاری در منطقه ۲
  • ۱۷ درصد وسعت گناباد و شهرهای توابع آن مشمول بازآفرینی شهری قرار گرفت
  • انتقاد مجدد از حصارکشی پارک لاله/ «توضیحات ارائه شده شهرداری مبهم بود»
  • علت حصارکشی در پارک لاله چیست؟ +عکس
  • درخت کشی در تهران؛ چرا شهرداری به دنبال قطع درختان است؟
  • درخت کشی در تهران
  • چرا شهرداری می‌خواهد با تانک از روی پارک‌های تهران بگذرد؟
  • ارتقاء ایمنی اهالی رشت با آموزش در پارک‌ها و بوستان‌ها
  • (ویدئو) شایعۀ قطع درخت در پارک لاله صحت ندارد
  • توسعه فضای سبز در بافت فرسوده شهر قم