Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ابراهیم امامی بعداز ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کار شمارش آراء انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان پارس‌آباد به پایان رسیده و نفرات منتخب مشخص شدند.

وی افزود: برای شورای اسلامی شهر پارس آباد به ترتیب کریم ارژنگی با ۷۱۹۲ رأی، کاظم کریمی با ۶۵۷۴ رأی، اسدالله مستانه گوی شام با ۶۵۶۵ رأی، فرهاد زاهدی با ۶۱۱۹ رأی، بهروز عبدالهی با ۵۴۸۸ رأی، علی صبور تازه کند با ۴۹۳۷ رأی و خانش عیوض‌زاده با ۴۷۱۵ رأی به عنوان اعضای اصلی و فتح‌اله محمدی با ۴۵۵۶ رأی و پویا مجرد با ۴۴۰۶ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار پارس آباد تصریح کرد: در شهر مغانسر فاطمه دادگر عربلو با ۱۰۱۰ رأی، شاهرخ محمدزاده با ۷۸۶ رأی، نیک‌روز وزیری عربلو با ۷۴۷ رأی، حجت آذریان با ۷۲۲ رأی و ستار اسدزاده بیگدیلو با ۶۹۲ رأی به عنوان اعضای اصلی شورای شهر مغانسر انتخاب شدند.

وی اضافه کرد: حسین نمازی با ۶۵۸ رأی و جمشید خداپناه بگدیلو نیز با ۶۰۷ رأی به عنوان اعضای‌البدل مشخص شدند.

امامی بیان کرد: با مشخص شدن نتایج  آراء شورای اسلامی شهر اسلام آباد، به ترتیب جمشید فرحمند گیگلو با کسب ۶۰۴ رأی، صفر قبادی با ۵۰۲ رأی، رضا رهنما گیگلو با ۴۹۱ رأی، جمال هلالی گیگلو با ۴۷۲ رأی و صمید احمدی مقدم با ۴۶۱ رأیبعنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

وی گفت: مهدی عالی همت گیگلو و فرامرز گلری  نیز به ترتیب با کسب ۴۰۹ و ۳۹۹ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل برگزیده شدند.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات شمارش آرا اردبیل شهر پارس آباد فرماندار پارس آباد ابراهیم امامی رأی به عنوان اعضای پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۷۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

رئیس سازمان سنجش گفت: نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۳ به صورت کارنامه نیمه مرداد ماه اعلام می‌شود و چند روز پس از فرایند آن انتخاب رشته آغاز می‌شود

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،  عبدالرسول پورعباس امروز ۶ اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه الزهرا در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آزمون سراسری به سلامت در کل کشور آغاز شده است و فقط در یکی از شهر‌های استان سیستان و بلوچستان که سیل آمده ارتش جمهوری اسلامی با امکانات خود به کمک آمده و داوطلبان را جابه جا می‌کند.

وی درباره آزمون فرهنگیان خاطرنشان کرد: در هر پنج گروه آزمایشی علاوه بر دفترچه اختصاصی دروس مختلف دفترچه مختص پذیرش دانشجو معلم (فرهنگیان) نیز توزیع می‌شود و داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به سوالات آن دفترچه پاسخ دهند. تعداد ۶۶۰ هزار نفر در مجموع متقاضی آزمون اختصاصی فرهنگیان هستند.

پورعباس افزود: داوطلبان در این مقطع زمانی به دلیل اینکه در اردیبهشت ماه کنکور را برگزار کرده‌ایم از آمادگی بیشتری برخوردار هستند و از این آمادگی استفاده می‌کنند و در تیرماه نیز در آزمون شرکت می‌کنند. ضمن اینکه نمرات کنکور ۱۴۰۲ نیز همچنان معتبر است، بنابراین در مقطعی که باید انتخاب رشته صورت بگیرد، یا به انتخاب خود داوطلب و یا به انتخاب سازمان سنجش ۴ نمره برای داوطلبان قابل استفاده است.

رئیس سازمان سنجش درباره زمان اعلام نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۳ گفت: کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد ماه اعلام می‌شود و چند روز پس از فرایند آن انتخاب رشته آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • پس از ۳ ماه حاشیه؛ پای پژو پارس به شورای رقابت کشیده شد
  • پای پژو پارس به شورای رقابت کشیده شد
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت
  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳  
  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • اعلام زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود