Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، در پیامی از حضور پرشکوه و حماسی ملت بزرگ ایران به ویژه مردم استان چهارمحال و بختیاری در انتخابات ۲۸ خرداد تشکر و قدردانی کرد.

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین نکونام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
کدامین زبان و قلم را یارای سپاس از حضرت احدیت هست که بار دیگر هادی دل‌ها شد و موجی از اهل ایمان و بصیرت و موجی از اقوام ایرانی پای صندوق‌های رأی آمدند و بار دیگر سرنوشت کشور را به دست خود رقم زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چگونه می‌توان شاکر بود خدائی را که در این مقطع از تاریخ به این امّت، این توفیق و فرصت را عطا کرد تا حیات‌بخش اسلام و حیات‌بخش ارزش‌های انسانی باشند،

در شرائطی که کفر و استکبار، و استبداد و نفاق، چون سدّی محکم برابر انسانیّت ایستاده و جهالت مدرن و کاخ‌های سیم و زر و تازیانه‌های وحشی گری و ترور را بر انسان مظلوم حاکم نموده و با کرامت انسانی، و با خُلق و خوی آدم محور در جنگ و ستیزند ایران اسلامی و ایرانیان وحی محور و عدالت‌گستر باهدایت امام راحل پرچم جمهوری اسلامی برافراشته تا رَه‌گشای عدالت جهانی باشد، ۴۲ سال ایستاده و همه تازیانه‌ها را تحمل کرده، ولی خم به ابرو نیاورده و با حریت و بصیرت ۲۸ خرداد می‌آفریند ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در شرائطی به دست مردم عزیز خَلق شد که از خارج با سیل مخرّب فشار‌ها و تحریم، و از داخل با انواع سوء تدبیر و با انواع اختلاس و با انواع کم‌لطفی و بی‌مهری مواجه‌اند.

بیشتر بخوانید

قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از حضور مردم در انتخابات

به امام حکیم و خردمندمان از عمق جان باید درود فرستاد که گفت مردم این زمان از مردم زمان پیامبر و عهد رسول‌الله صلی‌الله علیه و آله و سلم بهترند و به رهبر فرزانه و حکیم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای باید سلام و درود ویژه نثار کرد که امیدوار به این مردم در برابر توفان یأس آفرینی‌ها، گفت مردم پای صندوق‌های رأی می‌آیند و دست ردّ بر سینه دشمن می‌زنند.

با تمام وجود به مردان و زنان ایرانی و به جوانان غیور و شجاع درود می‌فرستم، به نقش‌آفرینان ۲۸ خرداد تحیّت و سلام می‌گویم به همه تلاش‌گران از رسانه ملی که حقاً و انصافاً با خلاّقیت و با تلاش شبانه‌روزی و از همه رسانه‌ها و از فضا‌های مجازی و از همه دغدغه‌مندان فعّال و همه برگزار کنندگان انتخابات از مجریان و نظّار و از عوامل انتظامی و امنیتی تشکر نموده وبه ویژه از جوانان عزیز که با نشاط وبصیرت نقشی ماندگار آفریدند و خلاصه به همه و همه خدا قوّت می‌گویم.

ان‌شاءالله رئیس جمهور منتخب که بحمدالله کارنامه‌ای روشن دارد و از ایمان و عزم و اراده جدّی برخوردار و با مشکلات آشنائی خوبی دارد و از پشتوانه عظیم مردمی هم بهره‌مند است به فضل و توفیق الهی بتواند امید‌ها را تقویت کرده و وعده‌ها را عملی نماید.

استان چهارمحال و بختیاری که همانند گذشته در حضور و بصیرت از پیشگامان بوده و هست و در خَلق حماسه ۲۸ خرداد هم ورق زرّینی بر کتاب پر افتخار استان افزود؛ از ریاست جمهور منتخب و محترم انتظار دارد نگاه ویژه و عدل محور به این مردم انقلابی و به این استان عقب نگه داشته شده در دوران طاغوت و حق ادا نشده در جمهوری اسلامی داشته و اولویتهائی که محضرشان تقدیم می‌شود را در برنامه خدماتی و عمرانی استان قرار دهند.

به امید استقرار دولت عدل جهانی و اعتلای پرچم مهدوی ان‌شاءالله

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حضور پرشکوه انتخابات ۲۸ خرداد تشکر و قدردانی ۲۸ خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۷۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مختومقلی فراغی از محورهای وحدت در گلستان است

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، «سیدعلی مهاجر» در جلسه کمیسیون اقوام، فرق و مذاهب که با محوریت مراسم بزرگداشت 291 امین سالروز تولد «مختومقلی فراغی» شاعر و عارف نامدار ایرانی ترکمن برگزار شد، اظهار کرد: مراسمات بزرگداشت این عارف و شاعر شهیر ایرانی باید با محوریت وحدت و تقریب برنامه‌ ریزی و به خوبی اجرا شود.
 
به گفته وی؛ بهره‌ گیری از آموزه‌های دینی در همگرایی اقوام اهمیت بسیاری دارد، از نظرات و دیدگاه‌های علما و روحانیون به ویژه اهل سنت در مراسمات استفاده و بهره‌ برداری شود.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان پرهیز از سلیقه ‌گرایی را ضروری دانست و گفت: با مدیریت و دوری از افراط و تفریط باید در راستای توسعه فرهنگ غنی اقوام ایرانی اسلامی گام برداشت.
 
وی افزود: لازم است در طراحی برنامه‌ ریزی مراسمات به آداب و رسوم برادران اهل سنت نیز توجه شود تا بستری برای سوءاستفاده معاندان و دشمنان برای ایجاد تفرقه قرار نگیرد.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • آیت‌الله اعرافی: در ‌معماری و شهرسازی الگوهای ویژه نداریم
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • خلیج فارس جزو هویت ملی ایران
  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند
  • مختومقلی فراغی از محورهای وحدت در گلستان است