Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-02@17:03:35 GMT

پیام تبریک رئیس کمیته امداد به رئیس جمهور منتخب

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۷۷۶۳

رئیس کمیته امداد در پیامی حضور شکوهمند مردم در انتخابات ۲۸ خرداد و انتخاب هشتمین رئیس جمهور اسلامی ایران را تبریک گفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، در متن پیام تبریک سیدمرتضی بختیاری به مناسبت انتخاب آیت الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان هشتمین رئیس جمهور اسلامی ایران، آمده است: با احترام و افتخار بدین وسیله انتخاب شایسته و مسرت‌بخش مستطاب‌عالی به عنوان ریاست جمهوری ایران را از طرف خود و همه امدادگران و جامعه هدف کمیته امداد تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌شک حماسه انتخابات پرشکوه بیست و هشتم خردادماه که با حضور چشمگیر و شکوهمند ملت شریف و آگاه ایران اسلامی و در مقابل دیدگان بهت‌زده ناظران و تحلیلگران جهان به منصه ظهور رسید، صلابت ایران اسلامی را در پاسداشت از ارزش‌های اسلامی و تبعیت از فرامین داهیانه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی نشان داد.

این حماسه شکوهمند در حالی رقم خورد که دشمنان نظام اسلامی و خدعه‌گران و اذناب آنان در داخل و خارج کشور، از تمام توان خود برای ایجاد انواع موانع در راه حرکت عظیم ملت فهیم ایران استفاده کردند، اما با دعای مقبول حضرت، ولی عصر (عج) و نایب بر حق شان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و هوشیاری ملت آگاه و پرشور ایران اسلامی، مکر آنان نقش بر آب شد و بار دیگر پرچم مجد و عظمت نظام جمهوری اسلامی به اهتزاز در آمد.

ضمن تبریک این پیروزی عظیم به محضر مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و ملت شریف و فداکار ایران، از درگاه خداوند منان استمرار توفیقات جنابعالی را در این مسئولیت خطیر و پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت می‌نمایم. برچسب ها: انتخابات ریاست جمهوری ، بختیاری ، انتخابات 1400

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری بختیاری انتخابات 1400 کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۷۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان، با ارسال نامه ای به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان قهرمانی تیم ملی فوتسال در رقابت های جام ملت های آسیا را تبریک گفت.

در نامه المسحل آمده است:

رئیس عزیز؛ آقای مهدی تاج عزیز

به نمایندگی از فدراسیون فوتبال عربستان و خانواده فوتبال این کشور، صمیمانه ترین تبریکات را به فدراسیون شما و تیم ملی فوتسال ایران بابت دستاورد ارزشمند کسب عنوان قهرمانی رقابت های جام ملت های آسیا اعلام می کنم.

در واقع، تماشای عملکرد برجسته تیم ملی فوتسال ایران دراین تورنمنت، لحظه ای بزرگ و غرورآمیز برای کل جامعه فوتبال در قاره آسیا بود. علاوه بر این، گرم ترین تبریکات ما را بابت صعود تیم ملی فوتسال ایران به جام جهانی پذیرا باشید. اطمینان داریم تیم شما نماینده شایسته ای برای قاره آسیا در سطح جهانی خواهد بود. ضمن تبریک دوباره این موفقیت چشمگیر، برای تان تداوم موفقیت را در تلاش های آتی آرزو دارم.

یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان

کد خبر 6093494

دیگر خبرها

  • آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت آفریقا
  • تاکید امیرعبداللهیان بر تفاهم در انتخاب رئیس جمهور لبنان
  • تاکید امیر عبداللهیان بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس‌جمهور
  • سابقه نامزدتان را در سامانه «انتخاب ایران» بخوانید
  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی