Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@04:24:17 GMT

مردم استان بوشهر در روز ۲۸ خرداد حماسه آفریدند

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۸۰۳۱

مردم استان بوشهر در روز ۲۸ خرداد حماسه آفریدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدتقی ایرانی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: افتخار می‌کنم خدمتگزار مردم ولایت‌مداری هستم که با زمان‌سنجی و حضور به‌موقع بسیاری از توطئه‌های دشمنانی که در تلاش برای کم‌رنگ جلوه‌دادن مشارکت مردم بودند را نقش‌برآب کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: مردم استان بوشهر با مشارکت ۵۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶ درصدی خود در این دوره از انتخابات برگ زرین دیگری به نام خود به ثبت رساندند.

وی ادامه داد: همچنین به منتخب ملت و رئیس‌جمهور جدید کشور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی نیز به‌خاطر این پیروزی تبریک می‌گویم و امیدوارم در سایه تدابیر و برنامه‌هایی که به ملت ارائه شد بتواند با اقتدار دولتی مدافع منافع ملت ایران ایجاد کند و شاهد توسعه، رفاه و آسایش بیش‌ازپیش این ملت در دولت جدید باشیم.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر بیان کرد: بر اساس بررسی‌های به‌عمل‌آمده بیشترین آراء اخذ شده در انتخابات ریاست‌جمهوری در استان بوشهر مربوط به آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی است.

ایرانی عنوان کرد: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به‌صورت قانونمند و با کمترین حاشیه در استان بوشهر برگزار شد و این برای ما ملاک است و تا این لحظه هیچ شکایتی از نحوه برگزاری انتخابات واصل نشده است.

این مقام مسؤول تصریح کرد: ملت ایران پیروز انتخابات و دشمنان و بدخواهان این نظام که همواره برای شکست این انقلاب برنامه‌ریزی و طراحی می‌کنند شکست‌خوردگان این صحنه به شمار می‌روند.

وی توضیح داد: شمار شعبه‌های اخذ رأی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری در بوشهر نسبت به دوره گذشته با افزایش ۶ درصدی شامل ۶۸۰ شعبه ثابت و ۱۹۸ شعبه سیار و شعبه‌های اخذ رأی برای انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز با ۱۰ درصد افزایش نسبت به دوره قبل ۹۱۷ شعبه بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ابراز کرد: ۸۶۸ نامزد برای راه‌یافتن به شوراهای اسلامی شهر و ۲ هزار و ۶۱۴ نامزد برای تصدی کرسی‌های شوراهای روستایی استان بوشهر با یکدیگر به رقابت پرداختند و انتخابات شوراهای اسلامی شهر در شهر بوشهر در ۹۳ شعبه اخذ رأی به‌صورت تمام الکترونیک برگزار شد.

ایرانی اظهار داشت: با هدف ایجاد نظم حداکثری و برگزاری انتخاباتی سالم ۲۵ هزار نفر از عوامل اجرایی، اعضای شعب، بازرس و مأموران نیروی انتظامی در برگزاری این رویداد مهم همکاری کردند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری بوشهر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا حماسه محمدتقی ایرانی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۸۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، در هفتمین اجلاس مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری شوراهای اسلامی و معاونین شهرسازی شهرداری‌های کلانشهرها و مراکز استان‌ها، که آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و محمد هادی رستمیان معاون عمرانی استانداری بوشهر نیز حضور داشتند شوراهای برتر استان بوشهر، اعضای شوراهای شهر و روستا در استان بوشهر که ۶ دوره عضو شورا بودند، تقدیر شد

در این آئین از وحید نیک روش رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر، احمدی رئیس شورای اسلامی شهرستان دیر، صداقت رئیس شورای اسلامی روستای هلپه‌ای از دشتستان و حیدری رئیس شورای اسلامی بخش امام حسن از دیلم به عنوان شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شد.

همچنین از سید علی اکبر فاطمی از شورای اسلامی شهر کاکی، هوشیار از شورای اسلامی شهر بنک، کنگونی اصل از شورای اسلامی تنبک به دلیل اینکه از ابتدای شروع به کار شوراها تاکنون عضو شورا بودند، تجلیل به عمل آمد.

همچنین از محمد هادی رستمیان معاون عمرانی استانداری بوشهر، مجید محمودی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر و امیری نژاد به عنوان نمایندگان دولت در سطح استان بوشهر به مناسبت تعامل و همدلی با شوراهای شهر و روستاها نیز تجلیل شد.

کد خبر 6088585

دیگر خبرها

  • برپایی ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات
  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • معماری آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است + تصویر
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • حماسه قرآنی روستای چارک گویای ایمان استوار مردم استان بوشهر است
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود