Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@23:28:20 GMT

وزیر اطلاعات به سید ابراهیم رییسی تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۸۰۵۰

وزیر اطلاعات به سید ابراهیم رییسی تبریک گفت

وزیر اطلاعات در پیامی انتخاب حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی را به عنوان رییس جمهوری منتخب جمهوری اسلامی ایران تبریک و شادباش گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، وزیر اطلاعات در پیامی انتخاب حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی را به عنوان رییس جمهوری منتخب جمهوری اسلامی ایران تبریک و شادباش گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی در این پیام خطاب به سید ابراهیم رییسی افزود: انتخاب شایسته‌ حضرت‌عالی را به عنوان رییس جمهوری منتخب جمهوری اسلامی ایران تبریک و شادباش می‌گویم و از درگاه خداوند منّان، توفیقات شما را مسالت می‌کنم.

علوی افزود: ان‌شاءالله امیدوارم تحت توجّهات خاصه‌ حضرت بقیّه‌الله‌الاعظم (عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای در تحقق برنامه‌های اعلامی که مورد استقبال ملّت ولایتمدار و فکور این سرزمین قرار گرفت موفّق و منصور باشید.  

سید ابراهیم رییسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با کسب ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ به عنوان رییس جمهوری انتخاب شد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: آیت الله ابراهیم رییسی حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی رییسی عنوان رییس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۸۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با استکبار در دنیا، صدور فرهنگ انقلاب ایران است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حجت الاسلام اله نور کریمی تبار در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام با اشاره به سالگرد شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع)، اظهار کرد: جامعه تشییع مدیون مجاهدت‌های علمی و رهنمود‌های آن حضرت است و سهم زیادی از احادیث موجود، میراث آن حضرت و پدر گرانقدرشان، حضرت امام محمد باقر (ع) است.
امام جمعه ایلام در ادامه با اشاره به ۱۲ اردیبهشت‌ماه و روز معلم، ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با جمعی از معلمان بر لزوم احترام به این قشر فرهنگی و تکریم جایگاه معلم، اجرای سند تحول آموزش و پرورش و توانمندسازی معیشت آن‌ها تأکید کردند.
حجت الاسلام کریمی تبار در ادامه با بیان این که هنوز نسل‌کشی و قتل‌عام زنان و کودکان در غزه متوقف نشده است، افزود: مدعیان حقوق بشر به صورت مستقیم و غیرمستقیم جانیان کودک کش را زیر چتر حمایتی خود قرار داده‌اند.
وی تشریح کرد: هرگاه دادگاه لاهه بحث جنایت‌های اسرائیل را بررسی می‌کند، کنگره آمریکا تهدید می‌کند که اگر کشوری اسرائیل را محکوم کند با آن‌ها برخورد قاطع خواهد شد و این رویه آشکار استکبار جهانی است.
حجت الاسلام کریمی تبار اذعان کرد: تا پیش از این، شعار مرگ بر اسرائیل تنها در کشور ما طنین‌انداز می‌شد؛ اما امروز این شعار با زبان فارسی در دانشگاه‌های آمریکا فریاد زده می‌شود و این به منزله صدور فرهنگ انقلاب اسلامی ایران برای مبارزه با استکبار جهانی است.
امام جمعه ایلام تصریح کرد: دانشجویان و مردم آمریکا و اروپا، نقشه نسل‌کشی مسلمانان در فلسطین را تغییر خواهند داد؛ چرا که از وضع استکباری موجود در کشورهایشان به ستوه آمده‌اند و این فریاد‌ها حاکی از این است که مردم دنیا به دنبال تحقق عدالت اجتماعی هستند و به یاری خدا این عدالت‌خواهی منجر به انتظار ظهور منجی عالم بشریت، حضرت امام مهدی (عج) خواهد شد.
حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به بازگشت پیکر مطهر سردار بسیجی شهید محمد شفیع فیضی زاده بعد از ۴۱ سال، گفت: مشیت الهی این است که شهدای جاویدالاثری که در مهمانی الهی متنعم هستند، هر از چند گاهی پرده خاک را از چهره خود کنار بزنند و ما را به مهمانی خود مفتخر کنند، تا قدردان ایثار و شهادت آنان و خانواده‌های مکرم‌شان باشیم و غبار زمان واقعیت‌ها را از ذهن مان نزداید.
وی با تبریک و تسلیت به خانواده‌های مکرم این شهید، فرزندان و خانواده مکرم و همرزمانشان، از همه مردم استان برای حضور در تشییع پیکر پاک این شهید والامقام دعوت کرد.

نمازگزاران در پایان نماز پرفیض جمعه با سر دادن شعار‌هایی خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم منحوس و کودک کش اسراییل ابراز کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

نماز باشکوه جمعه در سایر شهرستان‌های استان نیز برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • مبارزه با استکبار در دنیا، صدور فرهنگ انقلاب ایران است
  • برگزاری محفل شعر گویشی شاعران بختیاری در دزفول
  • احزاب لبنانی در انتخاب رییس‌جمهور کشورشان تفاهم و تسریع کنند
  • تاکید امیر عبداللهیان بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس‌جمهور
  • رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • آشنایی هیاتی از وزارت خارجه با توانمندی صادراتی دانش بنیان‌ها
  • رییس جمعیت هلال‌احمر روز معلم را تبریک گفت
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری