Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش از اختصاص اعتباری 580 میلیون تومانی برای قدردانی از زحمات فرهنگیان ،بازنشستگان و کارکنان اجرایی آموزش و پرورش کیش وگرامیداشت روز معلم خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ، سعید پور علی معاون فرهنگی و اجتماعی این سازمان با اشاره به مصوبه هیات مدیره این سازمان مبنی برپرداخت پاداش به معلمان و فرهنگیان آموزش و پرورش به مناسبت روز معلم سال تحصیلی 1400 اظهار داشت: پس از درخواست معاونت فرهنگی و اجتماعی جهت پرداخت پاداش به فرهنگیان با هدف تکریم و تقدیر از فرهنگیان ، بازنشستگان و کارکنان اجرایی اداره آموزش و پرورش کیش و همچنین جبران بخشی از هزینه های مربوط به اینترنت این انسان های زحمت کش که در شرایط شیوع بیماری کوید 19 در طول شبانه روز درگیر مسائل آموزشی دانش آموزان در فضای مجازی هستند ، هیات مدیره سازمان با پرداخت این پاداش تا سقف 580 میلیون تومان موافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سعید پور علی افزود: این پاداش بر اساس اعلام اسامی افراد به همراه شماره کارت بانکی توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی ، از محل ردیف بودجه مربوط به هزینه های توسعه فرهنگی و اجتماعی مصوب سال 1400 پرداخت می شود.
لازم به ذکر است سازمان منطقه آزاد پیش از این نیز در سال 1399 با پرداخت پاداش نقدی از فرهنگیان کیش تقدیر کرده بود که در مجموع از سال گذشته تا کنون میزان پاداش اختصاص یافته به کارکنان اداره آموزش و پرورش کیش بالغ بر یک میلیارد تومان خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سازمان منطقه آزاد فرهنگی و اجتماعی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۸۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت آموزش و پرورش از یک سریال‌ نمایش خانگی

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، امید رضاوند، مدیرکل حقوقی، املاک و معاضدت قضایی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به شان و جایگاه رفیع و والای معلم در جامعه، اظهار کرد: علیرغم این مهم که معلم به عنوان مهمترین و اصلی‌ترین رکن نظام تعلیم و تربیت، از نقش و جایگاه منحصر به فردی در جامعه برخوردار بوده و نقش وی در هدایت آینده سازان این جامعه غیرقابل انکار است، چندی پیش در یکی از سریال‌های نمایش خانگی نسبت به این قشر فرهیخته، توهین و اهانت و هتک حرمتی صورت گرفته که این رفتار ناشایست موجب جریحه دار شدن احساسات عمومی جامعه به‌ویژه فرهنگیان شده است.

مدیرکل دفتر حقوقی، املاک و حمایت قضایی با تاکید بر اینکه وزارت‌آموزش و پرورش اولین مدافع حقوق معلمان است و یکی از وظایف دفتر حقوقی و واحد‌های حقوقی تابعه در سراسر کشور نیز معاضدت قضایی از جامعه یک میلیونی فرهنگیان است اعلام کرد: در جهت برخورد با این اقدام ناشایست و غیر اخلاقی نویسنده و کارگردان و عوامل سریال یاد شده، شکایت و اعلام جرم رسمی وزارت آموزش و پرورش به دادستان عمومی و انقلاب ارائه و توقف پخش سریال مورد اشاره و برخورد قانونی لازم تقاضا شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتماد اجتماعی مردم به فرهنگیان مهمترین سرمایه آموزش و پرورش است 
  • تقدیر از معلم باید به فرهنگ همگانی تبدیل شود
  • صحرایی: ۱۰۰ هزار معلم جدید جذب می‌شوند
  • صحرایی: ۱۰۰ هزار معلم جدید جذب خواهند شد
  • جزئیات جدید از همسان سازی حقوق فرهنگیان بازنشسته
  • درمانگاه فرهنگیان در میناب احداث شود
  • شکایت آموزش و پرورش از یک سریال نمایش خانگی
  • شکایت آموزش و پرورش از سریال افعی تهران
  • شکایت آموزش و پرورش از یک سریال‌ نمایش خانگی
  • واگذاری رایگان زمین به خیران مدرسه‌ساز در قشم