Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@18:35:09 GMT

پیام تبریک رئیس شورای عالی سیاسی یمن به ابراهیم رئیسی

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۸۳۷۸

پیام تبریک رئیس شورای عالی سیاسی یمن به ابراهیم رئیسی

مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن در پیامی پیروزی ابراهیم رئیسی را در انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه های یمنی خبر دادند مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن در پیامی پیروزی رئیس جمهور سید ابراهیم رئیسی را به ریاست جمهوری ایران تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این پیام آمده است: رئیس جمهور ابراهیم رئیسی من از جانب خود والاترین شادباش ها را   به حضرتعالی به مناسبت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری تقدیم می کنم، همچنین موفقیت برگزاری این انتخابات را هم به ملت ایران تبریک و تهنیت می گویم.

موفقیت برگزاری انتخابات در جمهوری اسلامی ایران، یک پیروزی برای اصول انقلاب اسلامی و بیانگر استواری گزینه مبارزه با پروژه صهیونیستی ـ آمریکایی است همچنین نشانگر تلاش برای ساخت ایرانی قدرتمند و مقتدر به رغم تحریم های ظالمانه ای  است که ما هم خواهان رفع آن از دوش این  ملت مسلمان هستیم.

مشاط در پایان این پیام تاکید کرد ما در پی توسعه روابط  بین جمهوری یمن و جمهوری اسلامی ایران در برهه پیش رو و در تمامی سطوح هستیم.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد ابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۸۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار نشست عالی امنیتی با حضور احمدیان در سنت‌پترزبورگ

اجلاس بین‌المللی مقامات عالی امنیتی با حضور علی اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در سنت‌پترزبورگ آغاز به کار کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دوازدهمین اجلاس بین المللی نمایندگان عالی کشورها در امور امنیتی روز چهارشنبه با حضور احمدیان نماینده مقام معظم رهبری در سن‌پترزبورگ روسیه آغاز به کار کرد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران در این اجلاس و نشست مرتبط با گروه بریکس، سخنرانی و دیدارهای جداگانه‌ای نیز با برخی همتایان خود خواهد داشت.

احمدیان پیش از این، روز سه‌شنبه در نخستین روز سفر به سن‌پترزبورگ، با قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی جمهوری عراق دیدار کرد.

هیأت اعزامی کشورمان با حضور فعال در نشست های جانبی این اجلاس؛ دیدگاه های جمهوری اسلامی ایران در موضوعات مهم امنیتی در منطقه و جهان را تبیین و تشریح خواهند کرد.

احمدیان و دبیر شورای امنیت روسیه دیدار کردند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (ویدیو) عصبانیت تروریست‌های پاکستان از سفر رئیسی از زبان معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهوری
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت/همکاری با کشورهای همسایه و مستقل گسترش می‌یابد/ ایران ظرفیت‌های بسیار خوبی برای صدور خدمات فنی-مهندسی دارد
  • رئیسی: این سفر در مقطع فعلی پیام مهمی داشت
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • آغاز به کار نشست عالی امنیتی با حضور احمدیان در سنت‌پترزبورگ
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از حجت الاسلام رئیسی
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از رئیسی
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد