Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون دو و میدانی، در جریان برگزاری نخستین روز رقابت‌ های بین‌المللی دو و میدانی جام کازانف قزاقستان شاهین مهردلان پرتابگر خوش نام و نشان دو و میدانی کشورمان موفق شد در عملکردی چشمگیر با ثبت حد نصاب ۲۰.۲۷ متر ضمن کسب عنوان نخست این مسابقات حد نصاب ملی کشورمان در ماده پرتاب وزنه را ارتقاء دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته حائز اهمیت در مورد این رکورد شکنی این است که مهردلان در کمتر از ۲ هفته موفق شد ۲ بار پیاپی حد نصاب ملی کشورمان در این ماده را ارتقاء دهد، وی در جریان برگزاری مسابقات بین‌المللی ترکیه موفق شده بود با ثبت حد نصاب با ۲۰.۲۳متر رکورد ملی کشورمان را در اختیار بگیرد.

رکورد جدید ملی کشورمان در ماده پرتاب وزنه پس از منفی شدن نمونه آزمایش دوپینگ شاهین مهردلان ثبت نهایی خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: جام کازانف دو و میدانی شاهین مهردلان پرتاب وزنه ملی کشورمان حد نصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۸۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پژوهشگران مشهدی موفق به تولید ماده اولیه داروها شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا قدیمی، یک پژوهشگر اظهار کرد: در شرکت دانش بنیان روی مواد اولیه دارویی انواع داروها مانند «استامینوفن، وازراتان، متالازین، بیزوپرولول، ید پتاسیم, ید فوق خالص» کار شده است، این محصولات همگی ایرانی بوده و برای پیشرفت در برنامه‌های پیش رو نیازمند تأمین مالی است.

این پژوهشگر ادامه داد: مواد اولیه این داروها از پیش ماده پیروشیمی تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه فعالیت شرکت شیمی بویان از سال ۱۳۹۷ آغاز شده است، بیان کرد: در سال "جهش تولید با مشارکت مردم" به دنبال جذب سرمایه‌گذار هستیم تا بتوانیم ابتدا نیاز مالی را تأمین کرده و سپس محصول با کیفیت ایرانی به تعداد بالا تولید نمائیم.

قدیمی تاکید کرد: هم اکنون محصول تولیدی فقط در داخل مورد استفاده قرار می‌گیرد و با توجه به اینکه بازار صادرات و سایت این مجموعه فعال است، می‌توانیم با حمایت مسؤولان زمینه تولید و صادرات بیش از پیش را فراهم سازیم.

کد خبر 6099802

دیگر خبرها

  • صعود حسین زنجانیان و طاها قابلی به فینال دانهیل آسیا
  • درخشش دختران وزنه‌بردار خوزستانی در مسابقات کشوری (+عکس)
  • یونایتد با تن‌هاخ یک رکورد ناامید کننده جدید ثبت کرد
  • پژوهشگران مشهدی موفق به تولید ماده اولیه داروها شدند
  • رکورد ایران در دسته ۷۶ کیلوگرم به بانوی مشگین شهری رسید
  • آبادان علیه رکورد حیرت انگیز محرم
  • تیرانداز چینی رکورد تفنگ ۱۰ متر بانوان جهان را شکست
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور، سهم دختران استان همدان
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور برای دختران همدان
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور