Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@17:49:19 GMT

مذاکره فشرده ساکت با پنج بازیکن سپاهان

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۸۶۲۷

مذاکره فشرده ساکت با پنج بازیکن سپاهان

محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان در حال مذاکره با تعدادی از بازیکنان این تیم برای تمدید قرارداد است.

به گزارش "ورزش سه" سپاهان در فصل جاری با محرم نویدکیا خودش را به عنوان یکی از مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی مطرح کرده و البته مسئولان و کادرفنی این باشگاه از حالا به فکر برنامه‌ریزی فصل آینده هم هستند؛ طبیعتا سپاهان شانس مهمی برای قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی دارد و به احتمال فراوان یکی از نمایندگان ایران در فصل آتی لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون‌شک حفظ بازیکنان تاثیرگذار سپاهان، یکی از برنامه‌های مهم این باشگاه است و البته از اصفهان خبر می‌رسد که مسئولان این باشگاه با چند بازیکن از تیم‌های مختلف هم در حال مذاکره هستند تا بتوانند در فصل آینده تیم پرقدرتی را شکل بدهند.

 

سپاهان در خط دروازه وضعیت مبهمی برای فصل آینده دارد و ماندن یا جدایی پیام نیازمند هنوز مشخص نیست؛ گفته می‌شود حضور در لیگ پرتغال یکی از برنامه‌های اصلی نیازمند است و از طرفی این دروازه‌بان مدتی پیش پیشنهاد قابل‌توجهی از باشگاه سپاهان دریافت کرد که ترجیح داد فعلا به آن پاسخ روشنی را ندهد. از طرفی برخی زمزمه‌ها مبنی بر تمایل باشگاه پرسپولیس برای جذب نیازمند شنیده می‌شود ولی مسئله مهم این است که پیام هنوز تصمیم نهایی‌اش را نگرفته و البته باشگاه سپاهان هم به شدت در تلاش است تا نظر نیازمند را برای ماندن در سپاهان جلب کند.

 

عزت پورقاز، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی و سجاد شهباززاده نیز چهار بازیکن دیگری هستند که محمدرضا ساکت به صورت فشرده در حال مذاکره با آن‌هاست تا قرارداد این چهار بازیکن هم تمدید شود؛ از اصفهان خبر می‌رسد که روند مذاکرات با این چهار بازیکن به شکل مثبتی پیش رفته و دور از ذهن نیست که آن‌ها حضورشان در سپاهان ادامه داده و قراردادشان را برای فصل آینده هم تمدید کنند. البته نکته حائزاهمیت این است که بازیکنان سپاهان نسبت به یکی دو فصل گذشته از لحاظ مالی دستمزد را بیشتری طلب خواهند کرد و البته شرایط مالی باشگاه سپاهان نیز طوری‌ست که در این زمینه چالشی را احساس نخواهد کرد.

سازمان لیگ برتر محمدرضا ساکت

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سازمان لیگ برتر محمدرضا ساکت باشگاه سپاهان فصل آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۸۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات

به گزارش "ورزش‌ سه"، سپاهان روز آینده از ساعت 19:30 در ورزشگاه فولاد آرنا به مصاف استقلال آبی پوش ملاثانی می‌رود و مورایس در این مسابقه چند بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

یکی از این بازیکنان محمد دانشگر است که در مصاف با صنعت نفت در آبادان دچار مصدومیت از ناحیه کتف و دررفتگی شد و از آن مسابقه تاکنون شرایط حضور در تمرینات گروهی را نداشته است.

با این حال از همان روزهای ابتدایی مصدومیت شوق بازگشت به ترکیب در دانشگر دیده می‌شد و او در آخرین مصاف طلایی پوشان اصفهانی که مقابل ملوان برگزار شد، همراه تیم به انزلی سفر کرده بود تا اشتیاق خود را از بودن کنار تیم نشان بدهد.

تصویری از دانشگر در آخرین تمرین سپاهان منتشر شده که نشان می‌دهد او در تمرین تیم حضور دارد و در حال انجام کار با توپ است تا امیدواری هواداران سپاهان نسبت به بازگشت این بازیکن در هفته‌های حساس پایانی لیگ برتر و جام حذفی افزایش یابد.

دیگر خبرها

  • بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز
  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)