Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، در پیام احمدعلی موهبتی آمده است: حماسه حضور گسترده مردم در سراسر کشور و سیستان و بلوچستان در پای صندوق‌های اخذ رای، بار دیگر مهر تایید بر ولایتمداری و روحیه انقلابی مردم مسلمان و همیشه در صحنه ایران عزیز بود که با وجود همه تنگناه‌ها و مشکلات موجود و سیاه نمایی‌هایی رسانه‌های بیگانه برای ناامیدساختن مردم و ایجاد تقابل بین مردم و خدمتگزاران آنان؛ در رویداد تاریخی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸خرداد ماه ۱۴۰۰، خط بطلانی بر یاوه‌گویی‌ها و دسایس کشورهای استکباری ‌و رسانه‌ها و مزدوران اجیرشده آنان کشید و حماسه‌ای دیگر را در تاریخ سراسر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این اطلاعیه آمده است: اینجانب ضمن تبریک به رییس جمهوری منتخب و منتخبین مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا و آرزوی موفقیت و توفیق ارائه خدماتی ماندگار که رضای خداوند و مردم عزیز را به‌دنبال دارد؛ برخورد لازم می‌دانم به مصداق حدیث «مَن لَم یَشکُرِ المُنعِمَ مِنَ المَخلوقینَ لَم یَشکُرِ اللّه َ عَزَّ و جلَّ»،از عزم راسخ و حضور شما مردم موحد و همیشه در صحنه استان در آزمون بزرگ و حساس انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ قدردانی کنم.

این اطلاعیه می افزاید: یقینا این حماسه بیادماندنی، پشتوانه‌ای ارزشمند و بزرگ‌ برای خدمت هرچه بهتر در ‌پیشبرد برنامه‌ها و سیاست‌های منتخبین ملت در دولت سیزدهم و نمایندگان شما در دوره ششم شوراهای اسلامی شهر وروستا خواهد بود.

در بخش پایانی این اطلاعیه آمده است: همچنین از تلاش و اهتمام ارزنده همه دست‌اندرکاران و متولیان امر انتخابات اعم فرمانداران، بخشداران و هیات‌های اجرایی، هیات های نظارت، هیات‌های بازرسی، اعضای شعب ثبت نام و اخذ رای، نیروهای نظامی، انتظامی، قضایی و امنیتی، کادر بهداشت و درمان، رسانه ملی و اصحاب رسانه، نیروهای امدادی و آتش‌نشانی و خدماتی، که با تلاش شبانه روزی خود ضمن صیانت و امانتداری از آرای مردم، زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و رقابتی را فراهم آوردند، تقدیر و تشکر می‌کنم؛ امید است؛ در سایه الطاف الهی و تأسی از منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) همواره در مسیر تعالی، پیشرفت و تحقق اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران پیروز و مستدام باشید.

بر اساس اظهارات جمال عرف رییس ستاد انتخابات کشور، طبق تنظیم بیش از ۹۰ درصد صورتجلسات شعب سراسر کشور و حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی با کسب ۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار رای از مجموع ۲۸ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر آرای ماخوذه پیشتاز سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان انتخابات مشارکت مردم ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۸۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ سند همکاری میان مقام‌های ایران و سریلانکا امضا شد

مقام‌های عالی ایران و سریلانکا پس از برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور، پنج سند همکاری در حوزه‌های مختلف امضا کردند.

به گزارش شانا به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، مقام‌های عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا امروز (چهارشنبه، پنجم اردیبهشت) در حضور سیدابراهیم رئیسی و رانیل ویکرماسینگه رؤسای جمهوری دو کشور، پنج سند همکاری در حوزه‌های همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان، همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور، همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا، همکاری‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا و همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا امضا کردند.

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • عملیات وعده صادق موجب شادی عدالت‌خواهان جهان شد
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • امضای ۵ سند همکاری بین ایران و سریلانکا
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاوردهای اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت/ استقبال پر شور ملت پاکستان
  • ۵ سند همکاری میان مقام‌های ایران و سریلانکا امضا شد
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاورد‌های اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • تمجید چهره های سیاسی ترکیه از عملیات ایران علیه اسرائیل؛ سپاه ابرهه توسط ابابیل آهنین ایران مورد هدف قرار گرفتند ...