Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – محمد نصرتی که در رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ۲۰۰۶ با گلزنی مقابل بحرین باعث صعود تیم ملی به جام جهانی شد در خصوص آخرین وضعیت کارفنی تیم ملی گفت: به اعتقاد من کارنامه اسکوچیچ بسیار خوب و قابل توجه است حتم دارم که تیم ملی با این مربی کم حاشیه می‌تواند در مرحله دوم مقدماتی موفق عمل کند و راهی رقابت‌های جام‌جهانی گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصرتی افزود: بازی‌های با کیفیت و خوبی را از تیم ملی فوتبال فوتبال در زمان اسکوچیچ شاهد بودیم. در چند دیدار به دلیل شرایط آب و هوایی بحرین و استرس ناشی از بازی‌ها، بازیکنان هماهنگی لازم را نداشتند اما در مجموع، اسکوچیچ عملکرد ایده آلی در تیم ملی فوتبال ایران داشت. هر تیمی به سبک‌ خاص خودش بازی می‌کند و نمی‌تواند از سرمربی خرده گرفت که چرا تیم خوب بازی نمی‌کند و یا چرا در یک بازی عملکرد خوبی دارد، اما در یک بازی ضعیف است. اسکوچیچ در کار خود انعطاف دارد و این نگرش مثبتی است.

وی در پایان گفت: شخصاً دوست ندارم که کارلوس کی‌روش به فوتبال ایران برگردد چرا که او دو دوره مربی تیم ملی بود و به اعتقاد من دیگر چیز تازه ای ندارد که وارد فوتبال ایران کند و تیم ملی نیاز به تفکرات جدید داشت و حالا با اسکوچیچ به خواسته خود رسیده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمد نصرتی تیم ملی تیم ملی محمد نصرتی فوتبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۹۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی خانمانی ایرانی‌ها را تهدید می‌کند/ هر سال تعداد بیشتری از مردم توان اجاره مسکن را از دست می‌دهند (فیلم)

عصر ایران _ اجاره‌نشین‌ها امسال باید ۴۰ درصد از مبلغ پرداختی سال قبل را به اجاره بهای خود اضافه کنند. تورم مسکن در فروردین امسال به ۴۲ درصد رسیده است.

گزارش را اینجا ببینید

عده زیادی توان پرداخت این هزینه را ندارند و خطر حاشیه‌نشینی چند میلیون نفر را تهدید می‌کند. همین حالا هم چهار دهک جامعه نمی‌توانند خانه اجاره کنند. با گران‌تر شدن اجاره‌ها تعداد بیشتری از مردم بی‌خانمان می‌شوند. دولت هم راهکار مشخصی نداده است. این گزارش را در این باره ببینید. 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ضرورت احداث تهران جدید یک فعال کارگری : دولت رئیسی هم نه تنها مشکلی از مشکلات کارگران حل نکرد، بلکه روز به روز به مشکلات آنها اضافه کرد

دیگر خبرها

  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • ترسوها و حاشیه‌های پررنگ‌تر از متن/ فنی و فرهنگ؛ تعطیل!
  • بی خانمانی ایرانی‌ها را تهدید می‌کند/ هر سال تعداد بیشتری از مردم توان اجاره مسکن را از دست می‌دهند (فیلم)
  • شبی که رئال معجزه را معنا کرد! (عکس)
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود