Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، با پایان یافتن فرآیند شمارش و تجمیع آرا در شعب اخذ رأی شهرستان‌ها به مرور اسامی نامزدهای برنده در انتخابات شورای ششم شهرهای آذربایجان شرقی در حال اعلام است که طبق اطلاعات کسب شده تا کنون ترکیب قطعی شورای ششم در 5 شهر آذربایجان شرقی به طور رسمی اعلام شده و فهرست منتخبان سایر شهرهای این استان نیز در حال تجمیع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تبریز

از بین ۲۷۹۶۵۳ آرای صحیح ماخوذه از ۷۰۰ شعبه اخذ رای به ترتیب:

حکیمه غفوری با ۳۹۹۴۲، محمدحسن اسوتچی با۳۲۹۱، روح الله رشیدی با ۲۷۹۶۴، رسول برگی با  ۲۷۹۶۴، غلامرضا احمدی با  ۲۲۷۹۰، شهرام دبیری با  ۲۱۶۷۴، پرویز هادی با ۲۰۸۵۲، فریدون بابایی اقدم با ۲۰۲۱۲، روح الله دهقان با ۱۹۸۵۷، سید کاظم زعفرانچی با ۱۹۳۱۶، علیرضا نوای باغبان با ۱۹۱۰۲، احد صادقی با ۱۸۵۵5رای و اسماعیل چمنی با ۱۸۰۴۵ به عنوان اعضای اصلی و یاسین بجانی با 17933، علی راستی  با 17095، داود امیر حقیان با 16724، علیرضا آجودان زاده با16482 ، محمد حسین جعفری با16278، داود شعبانی با14600، محرم محمد زاده  با13878و محرم علیزاده با 13609 رای به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

عجب شیر

در این رقابت‌ها و پس از شمارش کامل آرای ماخوذه از شعبه‌های اخذ رای به ترتیب علیرضا شریفی‌حوری با 3097 رای، مجید مرادی با 2551 رای، صمد احمدپورچناربا2349 رای، قادر فدایی با 2080 رای و شهریار قادری با 2013 رای، حمید سرمدی با 1986 رای، رقیه واحدی با 1868 رای و سیدابراهیم رضوی با1714 رای حائزان اکثریت آرا شده و عضو اصلی شورا شدند.

همچنین خلیل دژم‌پور با 1532 رای، زهرا شهبازیان با 1447 رای، رویا راکبی با 1082 رای، ناصر شکارچی با ۷۸۱ رای، داوود جعفریان با ۵۸۷ رای، اسماعیل کاردان با ۴۴۵ رای، صادق اعتمادیانبا ۴۲۷ رای و علی محمدی بوکت با ۱۰۵ رای به عنوان علی البدل انتخاب شدند.

جوان قلعه

در این رقابت‌ها و پس از شمارش کامل آراء ماخوذه از شعبه‌های اخذ رای به ترتیب کریم شجاعی با ۱۴۴ رای، جعفر دیواری با ۱۲۶ رای، صفر عندلیبی‌فر با ۱۱۷ رای و هادی نوری با ۱۱۴ رای، امین حسین‌زاده با ۱۰۹ رای، محمد چابک غازانی با ۱۰۵ رای به عنوان اعضای اصلی و  داریوش قاسم‌زاده با ۷۸ رای و موسی سلحشورآغاجری با ۷۰ به عنوان علی البدل شورای این شهر انتخاب شدند.

هشترود

از مجموع هشت هزار و ۳۴۹ رأی مأخوذه شهر هشترود سعید امنی با ۲ هزار و ۷۷۵ رأی، محمدرضا شقاقی‌پور با هزار و ۹۶۳ رأی، محمدرضا قهرمانپور با هزار و ۸۸۷ رأی، حسین اکبری با هزار و ۶۳۹ رأی و رضا عباس‌نژاد با هزار و ۶۲۹ رأی به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

سیدعقیل مدنی با هزار و ۶۱۹ رأی و سعید صفرزاده با هزار و ۵۰۲ رأی نیز به عنوان علی البدل انتخاب شدند.

نظرکهریزی

از مجموع ۷۹۸ رأی مأخوذه اصغر ابوالفتح با ۴۴۰ رأی، یوسف جوادی با ۳۷۹ رأی، حسن فرج‌الهی با ۳۵۸ رأی، حسن طهماسبی با ۳۵۸ رأی به عنوان اعضای اصلی و  محمد اصغری با ۳۴۹ رأی و اصغر محبی با ۲۳۴ رأی به عنوان علی البدل معرفی شدند.

کد خبر 608739

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: عنوان اعضای اصلی عنوان علی البدل انتخاب شدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۹۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای شورای رقابت درباره تغییر خودروی ثبت نامی در سامانه یکپارچه

به گزارش مرضیه یاسی خبرنگار«تابناک»؛ یکی از مباحثی که طی روزهای اخیر مورد توجه مشتریان و خریداران خودرو قرار گرفته موضوع تغییر خودروی ثبت نامی در سامانه یکپارچه توسط خودروسازان است. بنابراین به دلیل اهمیت، موضوع در جلسه وزارت صمت و شورای رقابت مطرح شد.
اعضای شورای رقابت در این بخش تاکید کرده‌اند که ثبت‌نام در سامانه برای خودرو تعهدی ایجاد نمی‌کند و این نکته در اعلامیه‌های ثبت‌نام در سامانه یکپارچه نیز درج شده است. لذا اعضای شورای رقابت با اکثریت آرا تصویب کردند که شکایات مربوط به ثبت‌نام و مراحل بعدی در سامانه یکپارچه در شورای رقابت غیرقابل‌رسیدگی است.

گروه اول: شکایاتی که موضوع آنها تغییر مدل خودروی ثبت نامی یکپارچه خودرو است بدین توضیح که پس از ثبت نام در سامانه تعیین مدل خودرو درخواستی از جانب مشتری، شرکت خودورساز به مشتری پیامک داده است که نسبت به انعقاد قرارداد در خصوص خودرویی متفاوت اقدام کند. با توجه به اینکه ثبت نام در سامانه برای خودرو تعهدی ایجاد نمی کند. این نکته در اعلامیه ثبت نام در سامانه یکپارچه نیز نیز درج شده است لذا اعضای شورای رقابت با اکثریت آرای حاضرین تصویب کردند که شکایت مربوط به ثبت نام و مراحل بعدی در سامانه یکپارچه در شورای رقابت غیرقابل رسیدگی است.

گروه دوم: هم آن دسته از شکایات هستند که شاکیان اعلام کرده‌اند پس از انعقاد قرارداد، شرکت خودروساز اعلام کرده است که مشتری خودروی دیگری غیر از خودروی ثبت‌نامی تحویل بگیرد. با توجه به اینکه در این شکایات شرکت‌های خودروساز گفته‌اند که در تغییر مدل خودرو هیچ‌گونه اجباری نبوده و به مشتری پیشنهاد شده و صرفا مدل خودرویی که مشتریان رضایت به تغییر داشته‌اند و متمم قرارداد را امضا کرده‌اند، اعمال شده است، اعضای شورای رقابت در این مورد هم با اکثریت آرا تصویب کردند که در مواردی که شاکی قراردادی را امضا کرده و رضایت داده و سپس به شورا شکایت کرده است، قابلیت رسیدگی در شورای رقابت را ندارد. باید به این نکته مهم نیز اشاره کرد و گفت که در این بخش توضیحی در خصوص کسانی که رضایت به تغییر مدل خودرو نداده‌اند و قرارداد هم امضا کرده‌اند، داده نشده است.

با این وجود شورای رقابت عنوان کرده که موضوع قابل‌طرح در شورای رقابت نیست. به عبارت دیگر می‌توان گفت این شورا پای خود را از این اختلاف بیرون کشیده تا خودروساز و متقاضی خودرو رویاروی یکدیگر قرار بگیرند. وزارت صمت به همراه شورای رقابت، با راه‌اندازی سامانه یکپارچه عرضه خودرو، از یک طرف وعده تنظیم بازار را به مردم داد و از سوی دیگر خودروساز را متعهد به میزان عرضه‌ای کرد که خارج از توان تولیدکننده بود.

دیگر خبرها

  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم برگزار شد + اسامی اعضا
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار شد + اسامی اعضا
  • ضرب‌العجل به شورای شهر کنگاور برای تعیین شهردار
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • رای شورای رقابت درباره تغییر خودروی ثبت نامی در سامانه یکپارچه
  • اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه قاف اعلام شد
  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • تنش در جلسه شورای شهر تهران؛ ترک جلسه برخی اعضا موقع سخنرانی زاکانی