Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@13:51:00 GMT

واکنش دشان به ادامه ناکامی‌های کریم بنزما در گلزنی

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۹۱۶۰

واکنش دشان به ادامه ناکامی‌های کریم بنزما در گلزنی

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، از کریم بنزما حمایت کرد و گفت که او در ادامه مسابقات موفق به گلزنی خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، فرانسه که در مسابقه اول خود موفق شده بود آلمان قدرتمند را شکست دهد، امروز مقابل مجارستان قرار گرفت و در ورزشگاه کاملا پر پوشکاش آره‌نا با تساوی غیر منتظره 1-1 در مقابل مجارستان متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه بعد از توقف تیمش مقابل مجارستان گفت: "مجارستان در این مسابقه تمام توان خود را به کار گرفت‌. یک امتیاز کسب کردیم و مشخصاً این نتیجه ای نیست که ما امیدوار به کسب آن بودیم اما به هر حال این نتیجه حاصل شده است."

 

 

 

 

دشان در ادامه گفت: "من راضی هستم. به خاطر نتیجه ای که به دست آمده خوشحال نیستم اما از عملکرد تیم رضایت دارم. ما یک امتیاز دیگر به دست آوردیم تا به سه امتیاز قبلی مان اضافه کنیم. فکر می‌کنم این همه چیز را برای بازی سوم مان امیدوار کننده نگه می دارد تا در آن مسابقه با قدرت بیشتری عمل کنیم.

 

در نیمه اول موقعیت های زیادی داشتیم اما متأسفانه نتوانستیم دروازه حریف را باز کنیم. ما شوت های زیادی به سمت دروازه مجارستان زدیم که چند تا از آنها در چارچوب قرار داشت. ما حتی توپ را به تیر دروازه نیز زدیم. من فکر می کنم نکات مثبت زیادی در این بازی وجود داشت مخصوصاً در نیمه اول."

 

ناکامی کریم‌بنزما در گلزنی: "من فکر نمی کنم هیچ تردیدی در مورد بنزما وجود داشته باشد. ما می دانیم که او مانند هر مهاجم دیگری توانایی کارهای خوبی را دارد. همانطور که در طول بازیهای دوستانه توانسته بود این را نشان دهد. اما او از تجربه کافی برخوردار است و می‌تواند از این شرایط عبور کند."

 

 

کریم بنزما تیم ملی فرانسه یورو 2020 دشان (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کریم بنزما تیم ملی فرانسه یورو 2020 دشان سرمربی کریم بنزما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۹۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: این مسابقات در سه روز و در شکل اردوی تفریحی و رقابتی برای دانش آموزان پسر و دختر به صورت مجزا در حال برگزاری است.

مولوی افزود: حدود ۳۰۰ دانش آموز پسر و ۳۰۰ محصل دختر در این دوره به رقابت می‌پردازند.

او با اشاره به اینکه این مسابقات در قسمت‌های و رشته‌های تحقیقی و آوایی برگزار می‌شود، ادامه داد: رشته‌های آوایی شامل حفظ قرآن کریم، ترتیل، قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی قرآن، اذان و مداحی مخصوص پسران در حال برگزاری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: رشته‌های پژوهشی نیز شامل تفسیر یا فهم قرآن کریم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و انشاء نماز است.

مولوی ادامه داد: این دوره از مسابقات به دلیل حضور دانش آموزان در اردوگاه شامل فوق برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحی متنوع است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • رقابت ۶۰۰ محصل استان در مسابقات قرآن
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا مقابل الوصل در شب گلزنی مهدی قائدی
  • به بهانه الکلاسیکوی ایران؛ بریس نیکبخت و ضربه سر کریم باقری مقابل سپاهان / فیلم
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • بدترین خبر برای فرانسه 6 هفته پیش از یورو
  • ستاره شمس آذر علیه تیم رضا عنایتی
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)