Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدحسین حسینی در بازی با پدیده در دیدار معوقه لیگ برتر درون دروازه استقلال قرار خواهد گرفت.

به گزارش طرفداری، سیدحسین حسینی بعد از مدت ها نیمکت نشینی در بازی با ذوب آهن در جام حذفی در ترکیب استقلال به میدان رفت و با توجه به اینکه رشید مظاهری در سفر به آبادن حضور نداشت، مجیدی در این بازی هم از او در ترکیب اصلی استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا شرایط طوری است که مظاهری در بازی درون تیمی استقلال به دلیل آنچه گردن درد خوانده بود، درون دروازه این تیم قرار نگرفت و به همین دلیل فرهاد مجیدی تصمیم گرفته در بازی روز دوشنبه از سیدحسین حسینی درون دروازه تیش استفاده کند.

سیدحسین حسینی این فرصت ویژه را دارد تا در صورت درخشش در بازی با پدیده که سرمربی آن مهدی رحمتی است، به حضور خود درون دروازه استقلال ادامه بدهد و در غیر اینصورت ممکن است در بازی های آینده نوبت به رشید مظاهری برسد.

 

بیشتر بخوانید:

رشید مظاهری گزینه اول سپاهان برای جانشینی پیام نیازمند

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سیدحسین حسینی درون دروازه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۹۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

امیر جعفری از سیدحسین حسینی حمایت کرد.

طرفداری | امیر جعفری استوری جدیدی را منتشر کرد.

محرومیت سیدحسین حسینی از سوی کمیته انضباطی با واکنش ها و حمایت های زیادی از سوی اهالی فوتبال مواجه شده و حالا امیر جعفری که جزو بازیگران استقلالی سینما است هم یک استوری برای حمایت از کاپیتان تیمش منتشر کرده است:

حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • قابی زیبا از سیدحسین حسینی کنار دخترش؛ یار همیشگی! + عکس
  • حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس
  • کاش کاظم صدیقی را هم مثل حسینی، دروازه بان استقلال یک جلسه محروم می کردید!
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال/ شکایت یگان ویژه از حسینی
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • سیدحسین در دادسرا فرهنگ و رسانه
  • حضور دروازه‌بان استقلال در دادسرای فرهنگ و رسانه
  • شکایت فرماندهی انتظارمی کشور از سیدحسین حسینی