Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-07@14:43:39 GMT

نه رئال نه PSG؛ ستاره ایتالیا در راه یوونتوس

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۹۶۱۱

نه رئال نه PSG؛ ستاره ایتالیا در راه یوونتوس

مانوئل لوکاتلی، ستاره ایتالیا در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ خواهان انتقال به باشگاه یوونتوس شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مانوئل لوکاتلی در رقابت های یورو 2020 تا امروز نمایش درخشانی در ترکیب ایتالیا داشته و تبدیل به یکی از ستاره های غیرمنتظره این تورنمنت شده است. عجیب نیست که تیم های بزرگ اروپایی از همین حالا برای جذب این بازیکن 23 ساله ساسولو وارد نقشه کشیده باشند، اما نشریه توتواسپورت مدعی شد یوونتوس از شانس بیشتری نسبت به دیگر رقبا برای خرید او برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مانوئل لوکاتلی که سابقه بازی در یوونتوس را نیز در کارنامه دارد، در حال حاضر 40 میلیون یورو قیمت گذاری شده و ممکن است این رقم بعد از رقابت های یورو 2020 تا رقم 60 میلیون نیز افزایش یابد. کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی و جدید رئال مادرید نیز از علاقمندان به مانوئل لوکاتلی محسوب می شود و پاری سن ژرمن نیز نام این بازیکن را در لیست خرید خود قرار داده، اما به نظر می رسد خود لوکاتلی بیشتر متمایل به انتقال به یوونتوس است و در صورتی که بیانکونری قادر به پرداخت رقم مد نظر باشد، این انتقال انجام خواهد شد.

البته لوکاتلی فعلا روی رقابت های یورو 2020 متمرکز بوده و او و باشگاه ساسولو پس از یورو در مورد آینده تصمیم خواهند گرفت. یوونتوس برای خرید حداقل یک بازیکن در خط میانی در تابستان امسال اقدام خواهد کرد و احتمالا یکی از بین مانوئل لوکاتلی یا میرالیم پیانیچ از بارسلونا لباس این تیم را برای فصل بعد به تن خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لوکاتلی فوتبال یوونتوس مانوئل لوکاتلی رقابت های یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۹۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام

یوونتوس امیدوار است بتواند مدافع برزیلی خود را در فینال جام حذفی در اختیار داشته باشد.

طرفداری | دنیلو، مدافع برزیلی یوونتوس مدتی به دلیل مصدومیت همراه این تیم نخواهد بود.

با اعلام باشگاه یوونتوس، دنیلو که در جریان تساوی این تیم با رم دچار مصدومیت شد، از ناحیه همسترینگ پای چپ آسیب دیده است. در نتیجه این مدافع بازی یوونتوس مقابل سالرنیتانا در سری آ را به صورت قطعی از دست می دهد و حضور او در بازی چهارشنبه هفته آینده مقابل آتالانتا در فینال کوپا ایتالیا نیز در هاله ای از ابهام است.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • خلاصه بازی رم و یوونتوس + فیلم
  • الگری: آینده؟ درک می کنم تیترهای آینده الگری در این هفته ها بسیار داغ است؛ از باشگاه بپرسید
  • خلاصه بازی آاس رم 1-1 یوونتوس (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • پاس سردار فقط هالند را می‌خواست!
  • امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و رم ‌از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!
  • مانوئل نویر: بازی مقابل رئال مادرید یک فینال است و باید مقابل آنها بی‌رحم‌‌تر ظاهر شویم