Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار شهرستان اسکو نتایج نهایی انتخابات شورای اسلامی شهرهای اسکو، ایلخچی و سهند را اعلام کرد.

بابک رضی منش در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام نتایج انتخابات در این شهرستان، اظهار کرد: از مجموع ۱۱۰ هزار و ۷۸۵ واجد شرایط رای در این شهرستان، کل آراء اخذ شده ۷۱ هزار و ۱۷۵ نفر است که نشانگر مشارکت ۶۵ درصدی مردم شهرستان اسکو در این دوره از انتخابات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: براساس صورت جلسات دریافتی از هیات اجرایی بخش ها و شعب ثبت نام اخذ رای شهرهای شهرستان « اسکو، سهند، ایلخچی و بخش مرکزی و ایلخچی) به ترتیب سید ابراهیم رئیسی ۳۷ هزار و ۱۷۴ رای، محسن رضائی ۹ هزار و ۶۳۹ رای، عبدالناصر همتی با ۸ هزار و ۱۳۵ رای و سیدامیر قاضی‌زاده هاشمی ۲ هزار و ۸۶۹ رای کسب کرده‌اند.

رضی منش با اشاره به نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر اسکو ادامه داد: در این رقابت‌ها و پس از شمارش کامل آرای ماخوذه از شعبه‌های اخذ رای به ترتیب «علی داننده اسکویی» با یک هزار و ۲۷۸ رای، «جواد عزتی» با یک هزار و ۱۶۰ رای، «حمید راحلی» با یک هزار و سه رای و «فاطمه مظفری» با ۹۸۷ رای، «داوند الوند نژاد» با ۹۴۹ رای، حائزان اکثریت آرا شدند.

وی همچنین در خصوص نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر ایلخچی، گفت: در این دوره از انتخابات شورای شهر، «علی صدیقی» با ۱۲۹۲ رای، «فرج قلی پور» با ۱۰۹۲ رای، «مقصود تربتی» با ۹۷۹ رای، «خیام پرتوی» با ۹۴۳ رای و « قاسم مدادی» با ۸۹۶ رای به ترتیب بیشتری آرا را به خود اختصاص دادند.

فرماندار شهرستان اسکو با اشاره به نتایج انتخابات شورای شهر در سهند، خاطرنشان کرد: « علی اصغر علی زاده» با پنج هزار و ۶۰۸ رای، «مرتضی صالحی محمد صالحلو» با پنج هزار و ۴۰۲ رای، «وحیده آذرنیا» با پنج هزار و ۳۹۳ رای، «محمدرضا رستم زاده» با پنج هزار و ۱۲۰ رای، «مهدی ناصریان» چهار هزار و ۶۸۶ رای، «نازیلا عزیزی نهند» با سه هزار و ۸۳۱ رای و «عطاءالله سرائی» با دو هزار و ۵۷۵ به ترتیب بیشترین آرا این شهر را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها نتایج انتخابات ریاست جمهوری نتایج انتخابات شوراها انتخابات شورای نتایج انتخابات پنج هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۹۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناظره کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد

دریافت 36 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6097467

دیگر خبرها

  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • فیلم/ از انتخابات چه خبر؟
  • راند دوم
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • انتظار ۵ ساله مردم شهر جدید سهند برای احداث بیمارستانی مجهز
  • مناظره کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد
  • آشنایی با چهار نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه و جویبار
  • لیست نهایی جامعه اسلامی مهندسین برای انتخابات مشخص شد+ اسامی
  • صادق خان باز هم شهردار لندن شد
  • نتایج فاجعه بار سوناک و محافظه کاران در انتخابات محلی انگلیس