Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها_ تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: ملت ایران با حضور در انتخابات ریاست جمهوری همچون همیشه با جوابی دندان شکن در صحنه حاضر شدند و با رای به‌شعار دولت مردمی ایران قوی، مردی انقلابی را برای ایران اسلامی برگزیدند. - اخبار استانها -

به‌ گزارش خبرگزاری تسنیم از  قم، در پیام آیت الله سید محمد سعیدی به‌حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی آمده است: نخستین انتخابات ریاست جمهوری در دوران گام دوم انقلاب اسلامی، حماسه‌ای بود از سوی مردم شریف، بصیر، صبور و موقعیت شناس ایران اسلامی که در اوج فشارهای معیشتی و اقتصادی، در پاسخ به‌هجمه‌های بی‌رحمانه رسانه‌های جبهه مقابل انقلاب اسلامی، همچون همیشه با جوابی دندان شکن در صحنه حاضر شدند و با رای به‌شعار دولت مردمی ایران قوی، مردی انقلابی را برای ایران اسلامی برگزیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال که به‌کوری چشم دشمنان اهل‌بیت علیهم السلام انتخابات پرشوری انجام گرفته است، انتظار مردم از رئیس دولت اسلامی، از جنس مردم بودن، غمخواری با گرفتاری‌ها و مشکلات، دلسوزی برای هدایت و سعادت مردم و برخورد مهربانانه و همراهی با صداقت با مردم است.

سوابق حضرتعالی در خدمت به‌آستان قدس رضوی و قوه قضائیه نوید بخش دوره‌ای همراه با خدمت صادقانه دولت به‌مردم شریف و متدین ایران است که به‌فضل الهی رضایت مردم و ایرانی قوی‌تر را به‌دنبال خواهد داشت.

اینجانب از جوار بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها انتخاب حضرتعالی به‌عنوان هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران را تبریک می گویم و امیدوارم در ظل توجهات امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، در مسیر شهدای گرانقدر و تبعیت از رهبر معظم انقلاب بتوانید این مسئولیت را آنطور که مورد رضای خداوند باشد به‌انجام رسانید.

انتهای پیام/452/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۹۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیردریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به پیشرفت شگرف نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در ۴۵ سال بعد از انقلاب اسلامی که کشور در همه ابعاد در شرایط تحریمی و توطئه دشمنان قرار داشته است، انقلاب اسلامی در نقطه شروع خود حتی سیم‌خواردار هم نداشت.

وی در گفتگویی که با خبرگزاری دانشجو داشته، افزود : اما انقلاب از داشته‌های خود که مردم و جوانان نخبه بود بهره برد و امروز نه تنها در منطقه خاورمیانه، بلکه در جهان حرف اول را می‌زند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: هدف اصلی ایجاد پایگاه در قطب جنوب مطالعات علمی است، یعنی جامعه علمی و نخبگانی کشور در آن حضور پیدا خواهند کرد، در همه کشورهای دنیا که پایگاه در قطب جنوب دارند ارتش‌ها صرفاً پشتیبان کننده است.

امیردریادار ایرانی تاکید کرد: ما آمادگی کامل برای پشتیبانی نخبگان و بخش‌های علمی کشور برای حضور در قطب جنوب را داریم، بر این اساس دولت در حال آماده سازی برای حضور دائمی در قطب جنوب است.

27211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899837

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • جهش تولید با رشد استعداد کارگران محقق می‌شود
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • خداوند در حادثه صحرای طبس نصرت خود را آشکار کرد
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • اخبار سیاسی ۵اردیبهشت؛ تاکید رهبر انقلاب بر حال خوب کارگران/افتتاح «اومااویا» با حضور رئیسی