Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله رضا رمضانی با صدور پیامی ضمن تشکر و قدردانی از حضور پرشور ملت ایران به ویژه گیلانیان در انتخابات روز جمعه ۲۸ خرداد ماه، اظهار کرد: صدای گام‌های مصمم جمعه سرنوشت ساز، رمق از دشمن همیشه زبون، ربود.

در متن این پیام آمده است:

صدای گام‌های مصمم جمعه سرنوشت ساز، رمق از دشمن همیشه زبون، ربود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشه‌های طلایی همت مردم گیلان در آخرین روزهای بهار زودتر از فصل برداشت به ثمر نشست. ناظر جشن همدلی و همزبانی و حضور پرشور مردم گیلان این بار آسمان ابری جای خود را به آفتاب امید بخش داد تا امید بدخواهان به یأس تبدیل شود.

مدعیان دموکراسی به بهانه مشکلات اقتصادی و معیشتی بر طبل تحریم و قهر مردم با صندوق آرا زدند و مردم نیز با حرکت معنا دار خود، چون گذشته، حافظ حریم نظام شدند.
مردم میدان به عشق ایران، پیروز آزمون ۲۸ خرداد بودند تا زبانِ قاصر مسئولان یک بار دیگر در سپاس از این همه شکوه و وفا ناتوان باشد. عشق ولایت، نمایش دیدنی بود که چشم نابینا هم به دیدنش اعتراف نمود.

سپاس و قدردانی ناقابل خود را تقدیم معرفت و محبت بی پایان مردم فهیم، نجیب، مقاوم و ولایت مدار گیلان می‌کنم و با افتخار دستان حماسه آفرین شأن را می‌فشارم.

ضمن تبریک منتخبان مردم سلحشور گیلان در شوراهای اسلامی شهر و روستا، امید است فرصت طلایی چهار سال را غنیمت شمرده تا بتوانند بخشی از لیاقت موکلین را با تلاش جهادی جبران نموده و جایگاه واقعی استان را همواره در مراتب راهبردهای خود مدّ نظر داشته باشند.

انتظار می‌رود رئیس جمهور منتخب نیز هم برای تحقق وعده‌ها، گسترش عدالت و مقابله با فساد با پشتیبانی ملت و مقابله با آسیب‌های اجتماعی مساعی خود را با تمام توان مصروف داشته و برای اعتلای ایران اسلامی و حقوق از دست رفته مردم تلاش مجدانه و مخلصانه از خود نشان دهند.

کد خبر 5239637

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات عکس استانها کرمانشاه ویروس کرونا شورای شهر رای گیری انتخابات گرگان انتخابات شورای شهر و روستا سیدابراهیم رئیسی انتخابات ریاست جمهوری ایلام بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۹۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای جیرجیرک‌ها از کجا می‌آید؟ (فیلم)



منبع:پیج fm7_tv

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جیرجیرک غول پیکری که از عصر دایناسورها جان سالم بدر برده است ! (فیلم) فرآیند پرورش و برداشت میلیون‌ها جیرجیرک در مزارع ویتنام (فیلم)

دیگر خبرها

  • این بنر عجیب از شهرداری در مترو صدای همه تهرانی‌ها را درآورد! +تصویر
  • ایران با اراده مصمم، فناوری هسته‌ای را گسترش خواهد داد
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است
  • بخش خصوصی؛ امید ایران توانمند
  • فیلم| انتقاد تند سناتور آمریکایی از سیاست آمریکا در قبال جنایات در غزه؛ وقت آن رسیده به صدای مردم آمریکا گوش دهیم!
  • صدای جیرجیرک‌ها از کجا می‌آید؟ (فیلم)
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • تکلیف مردم لرستان در دور انتخابات چیست؟