Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@04:03:14 GMT

نتایج انتخابات شورای قروه مشخص شد 

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۰۱۹۷

ایسنا/کردستان نتابج انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان قروه با معرفی اعضای اصلی و علی البدل مشخص شد.

یس ستاد انتخابات شهرستان قروه بعد از ظهر امروز شنبه(۲۹خرداد) اظهار کرد: در ششمین دوره انتخابات شورای شهر قروه 7 کاندیدا حایز اکثریت آرا به عنوان اعضای اصلی و 2 کاندیدا به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«حسین الماسی» اسامی کاندیداهای منتخب به عنوان اعضای اصلی را به ترتیب شامل «یحیی رستمی» با 3 هزار و 637 رأی، « پیمان صادقی» با 3 هزار و 283 رأی، «محمد هادی مرادیانی» با 2 هزار و 722 رأی، «جمیل میهمی» با 2 هزار و 530 رأی، «محمدرضا آئینی» با 2 هزار و 353 رأی، «عبدالله عبدالملکی» با 2 هزار و 288 رأی و «میلاد خالدیان» با 2 هزار و 183 رأی عنوان کرد.

او همچنین به اعضای علی البدل اشاره کرد و افزود: اعضای علی البدل این دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر قروه شامل «حسین احمدی» با کسب 2 هزار و 132 رأی، «محمود حسین آبادی» با 2 هزار و 125 رأی، «پروانه فعله گری» با 2 هزار و 99 رأی، «مظفر آئینی» با هزار و 978 رأی و «امید شیرزادی» با هزار و 956 رأی هستند.     

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها علی البدل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۰۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی

رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی به احتمال فراوان در دهه سوم خرداد ماه سال جاری معرفی خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نشست هیئت رئیسه فدراسیون دوومیدانی روز گذشته (پنجشنبه) در حالی برگزار شد که مهم‌ترین مصوبه آن، صدور مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی بود که مورد توافق میان اعضا قرار گرفت.

برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی

پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی در این باره به خبرگزاری تسنیم گفت: در مشخص شدن زمان مجمع، باید برای قوانین و قواعد را رعایت کنیم. یکی از این قواعد، برگزاری مجمع انتخاباتی 45 روز بعد از نشست هیئت رئیسه و مورد دوم برگزاری آن 75 روز بعد از انتخابات کمیسیون‌ها است. با توجه به همین موضوع، فکر می‌کنیم که انتخابات در نیمه خرداد برگزار شود، اما با توجه به تعطیلی 14 و 15 خرداد، به نظر می‌رسد که هفته سوم ماه آینده، زمان مناسبی برای برگزاری مجمع انتخاباتی باشد.

وی ادامه داد: تاریخ دقیقی در نشست هیئت رئیسه مشخص نشد، اما با هماهنگی با وزارت ورزش، قطعاً به زودی زمان انتخابات مشخص و اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیرعامل مس رفسنجان: مشخص شد مشکل تیم بازیکنان نبودند/ با نویدکیا در فصل آینده به دنبال تیمی خوب هستیم
  • توسعه بهداشت ودرمان
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نتایج فینال پنج وزن نخست مشخص شد
  • برنامه‌ صداوسیما برای معرفی نامزدهای دور دوم انتخابات مشخص شد
  • تاج شهرستانی عضو شورای شهر رشت ۶ ماه تعلیق شد
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ مشخص شد
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر