Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@19:55:02 GMT

اتحادیه اروپا: نشست رسمی برجام روز یکشنبه برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۰۵۲۹

اتحادیه اروپا: نشست رسمی برجام روز یکشنبه برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العربیه، اتحادیه اروپا روز شنبه اعلام کرد که طرف‌های مذاکره کننده برای احیای توافق هسته‌ای ایران (برجام) روز یکشنبه در وین یک نشست رسمی برگزار می‌کنند.

این نشست رسمی که در میانه ششمین دور مذاکرات غیرمستقیم مقامات تهران و واشنگتن برگزار می‌شود، معمولاً نشانه آن است که این دور از مذاکرات نیز پایان خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در نهادهای بین‌المللی مستقر در وین، تاریخ احتمالی برای حصول توافق در مذاکرات احیای برجام را اعلام کرد.

وی در پیامی توئیتری نوشت: «جایگاهم به من اجازه شرط بندی (گمانه زنی) نمی‌دهد اما مایلم که تاریخ ۱۵ ژوئیه (۲۴ تیر) را به عنوان یک تاریخ هدف برای رسیدن به توافق اعلام کنم که مصادف است با ششمین سالگرد حصول برجام».

وی روز جمعه گفته بود که مذاکره کنندگان اندکی خسته هستند و گفتگوها برای رسیدن به موفقیت، نیازمند زمان اضافی است.

پیش‌تر «محمد جواد ظریف» وزیر خارجه ایران نیز گفته بود این احتمال وجود دارد که تا قبل از پایان تصدی دولت فعلی، توافق (احیای برجام) حاصل شود.

در حال حاضر ششمین دور از مذاکرات احیای برجام همچنان در وین ادامه دارد. این در حالی است که ایران می‌گوید آمریکا به تحریم اعتیاد دارد و تهران تنها در صورت راستی آزمایی آمریکا حین رفع تحریم‌ها، حاضر به از سرگیری تعهداتی است که در اعتراض به بدعهدی‌های واشنگتن و شرکای اروپایی تعلیق کرده است.

کد خبر 5239676

منبع: مهر

کلیدواژه: اتحادیه اروپا برجام کمیسیون ویژه برجام شهر وین ایران ایالات متحده امریکا فلسطین رژیم صهیونیستی جو بایدن روسیه عراق ولادیمیر پوتین ایران برجام افغانستان عربستان سعودی انتخابات 1400 ترکیه رجب طیب اردوغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۰۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ رئال مادرید برای سی‌وششمین بار قهرمان لالیگا شد

شکست بارسا قهرمانی دشمن دیرینه را قطعی کرد؛ لوس‌بلانکوس برای سی‌وششمین بار فاتح لالیگا شد.

طرفداری | رئال مادرید قهرمان فصل 24-2023 لالیگا شد.

با توجه به پیروزی مقابل کادیز و البته شکست بارسلونا مقابل ژیرونا، رئال مادرید به فاصله 4 هفته مانده تا پایان فصل 24-2023 لالیگا، قهرمان این رقابت‌ها شد. رئال مادرید برای سی‌وششمین بار در تاریخ 122 ساله خود جام قهرمانی لالیگا را به دست آورد تا اختلاف قهرمانی‌های پرافتخارترین تیم اسپانیا با تیم دوم یعنی بارسلونا به عدد 9 برسد. تیم کارلو آنچلوتی در صورت پیروزی در 4 بازی آخر لالیگایی، فصل را با رکورد 99 امتیاز به پایان خواهد رساند.

پرافتخارترین تیم‌های تاریخ لالیگا رئال مادرید (36 قهرمانی) بارسلونا (27 قهرمانی) اتلتیکو مادرید (11 قهرمانی) اتلتیک بیلبائو (8 قهرمانی) والنسیا (6 قهرمانی)

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • خانواده‌های اسرای صهیونیست خطاب به نتانیاهو: تاریخ تو را نمی‌بخشد
  • رسمی؛ رئال مادرید برای سی‌وششمین بار قهرمان لالیگا شد
  • گانتس: تا این لحظه پاسخ رسمی درباره توافق تبادل دریافت نکرده‌ایم
  • آخرین اخبار از مذاکرات قاهره درباره غزه
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات
  • نشست «نسل تیک‌تاکی و خیزش دانشگاه‌های ایالات متحده» برگزار می‌شود
  • مثلث آمریکایی چه هدفی را در تقابل با فعالیتهای هسته‌ای ایران دنبال می‌کنند؟ / نقشه راه گروسی در تهران پس از عملیات وعده صادق
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • قرارداد میلیاردی اتحادیه اروپا با لبنان برای مهار مهاجران
  • عکس| حرکت معروف و جذاب حسن یزدانی سوژه اتحادیه جهانی کشتی شد