Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس نتایج نهایی و رسمی شمارش آرا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با ١٧ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ راى، پیروز نهایی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری است. پیروز بزرگ انتخابات دیروز، ملت ایران است چراغ سبز بورس به نتایج انتخابات ریاست جمهوری نتایج شمارش آرای انتخابات شورای شهر و روستای مراکز استانهای کشور ظریف: آمریکا زیر برجام زد و حالا باید آن را درست کند

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۰۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور: ایران می‌تواند به فرآوری معادن در آفریقا کمک کند

سخنرانی رئیس‌جمهور کشورمان در دومین همایش بین‌المللی ایران و آفریقا دقایقی پیش آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سخنرانی آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان در دومین همایش بین المللی ایران و آفریقا دقایقی پیش آغاز شد.

دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا امروز _جمعه، هفتم اردیبهشت_ با حضور نمایندگانی در سطح مقامات عالی کشورهای آفریقایی از جمله وزرای اقتصادی بیش از ۳۰ کشور آفریقایی برگزار شد.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی اظهار کرد: فرآوری معادن در آفریقا بسیار مهم است و جمهوری اسلامی در این زمینه دانش دارد و می‎‌تواند به فرآوری معادن کمک کند.

وی افزود: کشت فراسرزمینی از دیگر ظرفیت‌های مهم است، تأمین مواد اولیه با قیمت مناسب می‌تواند برای همه فعالان اقتصادی و مراکز تولیدی از سوی آفریقا صورت گیرد.

این خبر درحال تکمیل است…

کد خبر 748038

دیگر خبرها

  • رئیسی روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • اسلام‌آباد: سفر رئیس جمهور ایران فرصتی برای تعمیق همکاری‌ها بود
  • رئیس‌جمهور: ایران می‌تواند به فرآوری معادن در آفریقا کمک کند
  • رئیسی: ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم
  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!
  • نگرانی آمریکایی ها: بایدن در دوره دوم ریاست جمهوری می میرد
  • نگرانی آمریکایی‌ها: بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری می‌میرد
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید