Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-08@18:36:43 GMT

هافبک هلندی جانشین اریکسن می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۰۷۰۵

قهرمان سری A ایتالیا به دنبال جانشینی برای هافبک دانمارکی خود است.

خبرگزاری میزان - باشگاه اینتر در پی اتفاقی که برای کریستین اریکسن در بازی تیم‌های ملی دانمارک و فنلاند در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ رخ داد و به دلیل ایست قلبی از ادامه همراهی دانمارک در این مسابقات بازماند، به دنبال یافتن جانشینی برای او است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش پایگاه خبری «کالچو مرکاتو» ایتالیا؛ مدیران باشگاه اینتر نسبت به خدمت گرفتن دونی فن‌دبیک از منچستریونایتد علاقه‌مند هستند و او را جانشین خوبی برای اریکسن می‌دانند. این باشکاه ایتالیایی در سال‌های اخیر بازیکنانی از منچستریونایتد جذب کرده است.

در قفسه سینه اریکسن دستگاه ICD (دفیبریلاتور قابل کاشت - شوک دهنده و ضربان‌ساز قلب) قرار گرفته و گقته می‌شود طبق قوانین ایتالیا بازیکنانی که از دستگاه‌هایی این چنینی برای قلب‌شان استفاده می‌کنند، نمی‌توانند در سری A بازی کنند.

پیش از این نشریه انگلیسی «دیلی‌استار» گزارش داده بود؛ فن‌دبیک که تابستان گذشته از آژاکس به منچستریونایتد پیوست، از وضعیتش در این تیم ناراضی است و قصد دارد در پایان فصل اولدترافورد را ترک کند. این هافبک هلندی که جایگاه ثابتی در ترکیب تیم تحت‌هدایت اوله گنار سولسشایر نداشته، برای جدایی از منچستریونایتد به مدیران این باشگاه انگلیسی فشار خواهد آورد.

این هافبک ۲۳ ساله که تا سال ۲۰۲۵ تحت‌قرارداد منچستریونایتد است، فصل اخیر در ۳۶ بازی از رقابت‌های مختلف (در بیشتر آن‌ها به عنوان بازیکن ذخیره به زمین رفت) برای این تیم به میدان رفت و آمار یک گل‌زده و دو پاس‌گل را از خود برجای گذاشت.

بیشتر بخوانید: پاری‌سن‌ژرمن پیشنهادی جدید به حکیمی می‌دهد

انتهای پیام/

برچسب ها: سری آ اینتر منچستر یونایتد هل

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سری آ اینتر منچستر یونایتد هل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۰۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خالکوبی فدریکو دی مارکو به مناسبت بیستمین قهرمانی اینتر در سری آ / عکس

فدریکو دی مارکو همراه با اینتر فاتح سری آ شد و اولین اسکودتوی دوران حرفه ای خود را جشن گرفت. او نفش مهمی در قهرمانی تیم سیمونه اینزاگی داشت و یکی از مهره های موثر اینتر در فتح بیستمین اسکودتوی نراتزوری داشت. دی مارکو این اتفاق مهم را با طرحی زیبا روی ران خود خالکوبی کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • جانشین کروس از بایرلورکوزن می‌آید؛ انتقال فلوریان ویرتس به رئال مادرید در تابستان 2025
  • اینتر در پی شکار مهاجم جدید پس از طارمی؛ زیرکزی یا گودموندسون؟
  • ساوت‌گیت جانشین تن‌هاخ می‌شود؟
  • خالکوبی فدریکو دی مارکو به مناسبت بیستمین قهرمانی اینتر در سری آ / عکس
  • برابری تئون کوپماینرس با رکورد رود گولیت افسانه‌ای در سری آ
  • تکلیف دومفریس در اینتر تا ۲ هفته دیگر مشخص می‌شود
  • اریک تن هاخ مورد تحسین بایرن مونیخ؛ چرا باواریایی‌ها به مربی هلندی علاقه دارند؟
  • استقبال دنزل دومفریز از پیوستن به منچستریونایتد
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • الگری: آینده؟ درک می کنم تیترهای آینده الگری در این هفته ها بسیار داغ است؛ از باشگاه بپرسید