Web Analytics Made Easy - Statcounter

میلواکی باکس از سد بروکلین نتس گذشت.

به گزارش طرفداری، در چارچوب رقابت های پلی آف NBA تیم های میلواکی باکس و بروکلین نتس به مصاف هم رفتند که در پایان یک دیدار دیدنی و تاریخی این میلواکی بود که توانست با حساب ۱۱۵-۱۱۱ پیروزی را از آن خود کند. با این برد میلواکی موفق به کسب چهارمین پیروزی خود شد و توانست سری را در مجموع ۴-۳ پیروز شود و راهی فینال کنفرانس شرق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی از همان ابتدا نزدیک آغاز و شد این سبک از بازی تا پایان ادامه داشت. در ثانیه های پایانی کوارتر چهارم در حالی که نتیجه ۱۰۹-۱۰۷ به سود میلواکی بود، کوین دورانت با یک جامپ شات سخت و دیدنی در یک ثانیه مانده به پایان بازی کار را به تساوی کشاند و بازی راهی وقت اضافه شد. در وقت اضافه نیز بروکلین ابتدا پیش افتاد اما از دست دادن موقعیت های بسیار توسط جیمز هاردن موجب شد تا میلواکی به بازی برگردد. یانیس آنتتوکومپو و کریس میدلتون در این وقت از بازی امتیازهای فوق العاده حساسی را بدست آوردند. در حالی که تنها چند ثانیه تا پایان بازی زمان مانده بود، کوین دورانت آخرین تیر خود را به سمت سبد باکس شلیک کرد اما این توپ ایربال شد و در نهایت میلواکی برنده بازی شد.

یانیس آنتتوکومپو با ۴۰ امتیاز و‌ سیزده ریباند بهترین عملکرد در میان هم تیمی هایش را داشت اما قطعا نباید از نمایش خوب جرو هالیدی و کریس میدلتون گذشت. این دو‌بازیکن در زمان های حساس بازی امتیازهای مهمی‌ برای باکس بدست آوردند. در تیم بروکلین اما کوین دورانت با ۴۸ امتیاز، ۹ ریباند و شش اسیست مردتنهای زمین بود و در نهایت با این آمار خیره کننده هم نتوانست تیمش را برنده میدان کند. جیمز هاردن علی رغم کسب ۲۲ امتیاز در این بازی اما نمایشی که باید را نداشت و نتوانست کمک حال دورانت در غیاب کایری اروینگ باشد.

هرچیزی که بود پروژه سوپرتیم بروکلین در سال اول با شکست مواجه شد و میلواکی موفق شد به فینال کنفرانس شرق راه یابد.

اکنون میلواکی برای مشخص شدن حریفش در فینال بایستی منتظر بازی حساس بامداد فردا میان آتلانتا هاوکس و فیلادلفیا سونی سیکسرز باشد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۱۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. ذوب آهن اصفهان در این بازی با نتیجه ۶۸ بر ۶۴ موفق به برتری شد تا دو تیم در مجموع بازی‌های این مرحله ۱ – ۱ مساوی شوند.    آرن داوودی با ۸ امتیاز، ۲ ریباند، ۱۰ پاس گل و کارایی ۱۷ بهترین بازیکن این دیدار بود.   تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ به صفر به سود تیم شهرداری گرگان است. ­ باز‌های مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال به صورت ۳ برد از ۵ بازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • بازگشت «افسانه بروسلی» و «پوآرو» به تلویزیون
  • جدول پخش سریال‌های شبکه تماشا تغییر کرد
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • پیروزیمان غیرممکن شد/اصلا بازی نکردیم
  • لیگ برتر بسکتبال، طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت