Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرام مروتی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: اگر زیرساخت‌ها و سازه‌های تبلیغاتی مدرن در سطح شهر ایجاد و از سوی دیگر نیز قوانین تبلیغات انتخاباتی به روزرسانی شود، از هزینه‌های زاید برای شهرداری‌ها و حتی نامزدها در زمان مهلت قانونی تبلیغات انتخاباتی جلوگیری می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه عوامل اجرایی شهرداری طی یک هفته گذشته بند به بند مصوبه‌‍‌های ستاد امحای اقلام تبلیغاتی را در سطح شهر مراغه اجرایی کرده‌اند، ادامه داد: نصب تراکت در خارج از محل‌های مشخص و بنرهایی در ابعاد بزرگتر از حد مجاز موجب افزایش حجم کار و در نهایت تحمیل هزینه برای شهرداری‌ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا شهرداری مراغه یک روز قبل از مهلت قانونی تبلیغات انتخاباتی و با هدف ساماندهی تبلیغات محیطی، حدود ۱۲۰ سازه داربستی در ابعاد ۲ در ۶ متر افقی در بیش از ۵۰ نقطه شهر نصب کرده بود اما نصب تراکت‌های تبلیغاتی در هر جای ممکن، حتی جدول‌های حاشیه خیابان‌ها به وفور مشاهده شد. 

یکی از نامزدهای ششمین دوره از شوراهای اسلامی شهر مراغه طی همان تاریخ در مورد اینکه چرا تصویرش را به جای محل‌های مشخص روی جدول نصب کرده‌ بودند، به ایرنا گفته بود که «در چنین شرایطی طرفداران نامزدها از هم الگو می‌گیرند و وقتی تصویر یک نامزد برای منحصربفرد بودن در یک مکان خاص از جمله جدول حاشیه خیابان الصاق می‌شود، بقیه طرفداران هم بدون آنکه خود نامزد در جریان باشد از آن الگوبرداری می‌کنند».

انتخابات ۲۸ خردادماه جاری با وجود ۲۰۱ هزار و ۲۳۴ نفر از واجدان شرایط رای در مراغه برگزار شد که ۹۱ هزار و ۳۶۸ نفر از آنان در انتخابات شرکت کردند و منتخبان شورای ششم این کهن‌شهر نیز با شمارش ۵۱ هزار و ۳۸۰ رای ماخوذه مشخص شدند.

در این انتخابات ۶۹ نامزد در شهر مراغه با هم رقابت کردند و در نهایت به ترتیب «ابراهیم خوش‌رفتار» با پنج هزار و ۷۶۷ رای، «حسین شیخ‌فرجی» با پنج هزار و ۷۶۵ رای، «بهمن محمودی» با پنج هزار و ۶۹۵ رای، «ناصر رحمتی» با پنج هزار و ۶۴۴ رای، «رقیه سعیدی» با پنج هزار و ۲۰۴ رای، «الناز پاکرو» با پنج هزار و ۱۰۶ رای و «رضا عسگری» با چهار هزار و ۵۲۹ رای به عنوان اعضای اصلی شورای ششم مراغه انتخاب شدند.

همچنین «محمد اکرمی» با چهار هزار و ۲۲۷ رای، «محمد قربانی‌فر» با سه هزار و ۹۹۹ رای، «یحیی غلامی» با سه‌هزار و ۷۲۴ رای، «علی عباسی» با سه‌هزار و ۵۷۵ رای و «سیدمصطفی امامزاده» با سه‌هزار و ۴۲۱ رای به عنوان اعضای علی‌البدل این شورا انتخاب شدند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مراغه تبلیغات انتخاباتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مراغه تبلیغات انتخاباتی تبلیغات انتخاباتی پنج هزار سه هزار شهر مراغه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۱۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت درخواست نامزد‌های مرحله دوم انتخابات برای استفاده از امکانات تبلیغاتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان،حجت الله دهدشت دبیر ستاد انتخابات خوزستان گفت: دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز بیست و یکم اردیبهشت در حوزه‌های انتخابیه آبادان، رامهرمز و رامشیر برگزار می‌شود.
وی بر ضرورت دقیق رعایت قوانین در دور دوم انتخابات تاکید کرد و افزود:صدا و سیما با راه اندازی کانال‌های تبلیغاتی اقدامی مناسب در خصوص تبلیغات نامزد‌های انتخابات انجام داد.
در دور دوم امکانات تبلیغاتی صداوسیما نیز همانند مرحله نخست رایگان است.

دیگر خبرها

  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • سرانه ۱۰ میلیون تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام
  • آغاز ثبت درخواست نامزد‌های مرحله دوم انتخابات برای استفاده از امکانات تبلیغاتی
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه