Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: باید تمام تلاش‌مان را به کار بگیریم که از بازی با سایپا و دیگر دیدارهای خانگی با امتیاز از زمین خارج شویم و نباید اشتباه کنیم.

علی فیروزی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به شرایط خوب این تیم پیش از بازی با سایپا، اظهار کرد: اردوی تیم در تهران از نظر روحی روانی و فنی کمک بسیار خوبی به تیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر شرایط‌مان خوب است و امیدوارم در بازی با سایپا نتیجه خوبی بگیریم و البته باید تمام تلاش‌مان را به کار بگیریم که از این بازی و دیگر دیدارهای خانگی با امتیاز از زمین خارج شویم و نباید اشتباه کنیم زیرا پیش از این امتیازات زیادی را از دست داده‌ایم. ضمن این‌که مردم آبادان در بازی‌های خانگی پیش‌رو انتظار برد دارند.

وی بیان کرد: البته نباید کاری شود که بار مضاعفی روی دوش بازیکنان ایجاد شود. در فوتبال حادثه و اتفاقاتی رخ می‌دهد که قابل پیش‌بینی نیستند ولی ما محکوم به کم کردن اشتباه در بازی‌های آینده هستیم و با بهره‌گیری از فرصت‌ها باید بتوانیم امتیازات خوبی جمع‌آوری کنیم. به هر حال برای این‌که شرایط‌مان را در جدول بهتر کنیم، در دیدار با سایپا محکوم به برد هستیم.

مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تاکید کرد: باید بتوانیم شرایط خوب‌مان را تا بازی با سایپا حفظ کنیم. کسب سه امتیاز این بازی برای ما بسیار مهم است و به اندازه شش امتیاز ارزش دارد. امیدوارم این اتفاق خوب برای صنعت نفت آبادان رقم بخورد.

وی در پاسخ به این سوال که گویا مطالبات باشگاه صنعت نفت آبادان از دراگان اسکوچیچ توسط فدراسیون فوتبال پرداخته شده است؟ گفت: اطلاع دقیقی از این ماجرا ندارم و بهتر است که مدیریت باشگاه در این خصوص توضیح هد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان تیم فوتبال نفت آبادان صنعت نفت آبادان بازی با سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۱۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض‌های اوسمار اشتباه هم نبود!

به گزارش ورزش سه، بعد از شکست پرسپولیس در اراک و حذف این تیم از رقابت‌های جام حذفی این نقد به شکلی جدی‌تر به اوسمار مطرح شد که در نیمه دوم این مسابقه هرچه بازیکن موثر در خط میانی و حمله داشت را از زمین بیرون آورد و شرایطی را در تیمش رقم زد که قدرت حفظ و جلو بردن توپ در زمین حریف را نداشته باشد و به همین خاطر بود که هم در پایان نود دقیقه هم 120 دقیقه بازی برده را با تساوي عوض کرد. 
با این وجود نگاهی به تغییرات حین بازی اوسمار نشان می‌دهد در این تغییرات او اشتباه عجیبی هم نداشته و برای تعویض‌هایش دلیل کافی داشته است. 
از بین تعویض‌های پرسپولیس سروش رفیعی اخطار داشت و مثل بازی‌های اخیر در خطر اخراج بود، ترابی نیمه اول با بازوبند کاپیتانی یکی از ضعیف‌ترین بازی‌هایش را ارائه داد و در نیمه دوم هم هیچ حرکت مثبتی نکرد. 

اورونوف هم که بشدت مصدوم خسته بود و باید تعویض می‌شد و خدابنده لو هم نمایش چشمگیری چه در خط جلو چه در نقش هافبک دفاعی ارائه نداد. 
با این حساب تغییرات اوسمار از این حیث که نفرات فوق باید از زمین بیرون می‌آمدند اشتباه نبود اما همان گونه که بادامکی گفت برخی بازیکنان جانشین خوب کار نکردند. 
در بین تعویض‌های اوسمار شاید تنها بازی دادن به احمدی در دقیقه 113 به جای آل کثیر عجیب به نظر می‌رسید.

دیگر خبرها

  • صداقت: این جدول از نظر نساجی اشتباه است
  • شجاعی در برابر شهری که او را بزرگ کرد!
  • مربی نفت آبادان: یک روز هم استراحت نکردیم
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • اشتباه عجیب "تِراشتِگن" در بازی با والنسیا (فیلم)
  • اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم
  • ماجرای جنجالی اهانت به امام خمینی (ره) در کتاب درسی هند؟
  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • خسروی: خوشحالی بعد از گل من، یک کار شخصی بود
  • تعویض‌های اوسمار اشتباه هم نبود!