Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال رشیدی کوچی یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه انتخابات ۲۸خرداد ۱۴۰۰ با وجود برخی از عوامل در فضایی آرام و امن برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات ریاست‌جمهوری ایران علی رغم مشکلاتی مانند شرایط حساس کرونایی، تلاش رسانه های بیگانه و دشمنان ملت ایران برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات و نارضایتی شدید مردم از وضعیت معیشتی و شرایط نابسامان اقتصادی کشور، به خوبی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی را نشانگر علاقه مندی آنها به نظام و پایداری انقلاب اسلامی دانست و گفت: بر اساس نتایج بخشی از نظرسنجی ها انتظار می رفت که میزان تمایل به مشارکت در انتخابات پایین باشد و عده ای نیز در داخل و خارج از کشور تلاش کردند تا زمینه مشارکت حداقلی در انتخابات را فراهم کنند و مانع از حضور مردم در پای صندوق های رأی شوند اما ملت غیور ایران با بصیرت، صبوری و تفکیک مشکلات از هم به پای صندوق های رأی آمدند و یک رویداد با شکوه را رقم زدند.
رشیدی‌کوچی بیان کرد: برخی از کشورهای سلطه گر تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا با ایجاد مشکلات و اعمال تحریم ها علیه ایران، مردم را از نظام جمهوری اسلامی دور کنند.
 وی افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در طول ده سال گذشته هر آنچه در توان داشتند به کار بستند تا ملت ایران را به زانو در بیاورند اما ملت بزرگ ایران که از بصیرت بالایی برخوردار هستند، آگاهانه به پای صندوق های رأی آمدند و حماسه پرشور دیگری را خلق کردند.
رشیدی‌کوچی ادامه داد: مردم با حضور چشمگیر در پای صندوق های رأی یک بار دیگر ثابت کردند که علی رغم تمام مشکلات همچون کوه پای ارزش های نظام ایستاده اند.
نماینده مردم شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی، بیان داشت: رویکرد دولت رئیس جمهوری منتخب این است که علاوه بر رفع مشکلات داخلی، با نگاه به منافع ملی به ارتقا جایگاه ایران در سطح بین الملل کمک کند و از موضع قدرت وارد مذاکرات بین المللی شود و  امیدواریم دولت وی در کنار مجلس بتواند مشکلات مردم را برطرف کند.
رشیدی‌کوچی با اعتقاد به اینکه منتخب مردم باید ایجاد ثبات اقتصادی را در اولویت قرار دهد، عنوان کرد: اگر ثبات اقتصادی شکل بگیرد، سایر مشکلات کشور هم برطرف خواهد شد. در بحث سیاست خارجی نیز باید به سمتی حرکت کنیم که از فرصت رایزنی با کشورهای همسایه که جمعیت قابل توجهی هم دارند برای خنثی سازی تحریم ها بهره ببریم.
وی با بیان اینکه احیای کارخانه ها و تولید مسکن نیز باید در دستور کار دولت منتخب قرار بگیرد، گفت: البته مردم باید بدانند که قرار نیست تمام مشکلات کنونی ظرف مدت چند ماه آینده حل و فصل شود زیرا این مشکلات در طول سالیان گذشته و به مرور زمان روی داده و رفع آنها نیاز به زمان دارد. امیدواریم مردم در این مسیر همراهی و همکاری خوبی با دولت جدید داشته باشند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی ارسنجان مرودشت انتخابات ریاست جمهوری پاسارگاد پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی ارسنجان انتخابات ۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی ارسنجان مرودشت انتخابات ریاست جمهوری پاسارگاد پای صندوق های رأی رشیدی کوچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۱۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق نماد صلابت هر ایرانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، امام جمعه سلماس با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: این رژیم کودکش    به جنایات خود ادامه  می دهد و کودکان و زنان بی گناه را قتل عام میکند.

حجت الاسلام طباطبایی  در ادامه عملیات وعده صادق را از موفق ترین عملیات های سپاه عنوان کرد و گفت: این عملیات نشان داد جمهوری اسلامی ایران در مقابل هجمه های دشمنان ایستاده است .

او اضافه کرد:  جمهوری اسلامی بدنبال جنگ نیست و اگر دشمنان بخواهند منافع مردم ایران  را مورد حمله قرار دهند بدانند پاسخ دندان شکن دریافت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • عملیات وعده صادق نماد صلابت هر ایرانی
  • حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است
  • برگزاری این سفر در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت